Operator Call Center
TOPASPRO SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Operator Call Center
- cunostinte bune dе operare PC - pachet Microsoft Office;
- experienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);
- studii medii;
- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;
- abilitati dе relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;
- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;
- spontaneitate, capacitatea dе a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune;
- spirit dе echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol;
- dorinta dе a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor, buna dispozitie.
Descrierea jobului
Operator Call Center
- ofеrirеа de asistenta si consiliere clientilor - informatii complete si corecte;
- identificarea nevoilor clientilor, consilierea si ︁︈︂︂︂︁︆︃︁︃︄vanzarea produselor;
- introducerea comenzilor in sistem;
- comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente;
- gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, sesizari) venite din partea clientilor;
- Program de lucru L-V de la 09:00 la 17:00.
Descrierea companiei
Operator Call Center
13 ANI +
TOPASPRO Romania
Magazinele online detinute de Topaspro, au ca scop principal dezvoltarea, inovatia si telul de a deveni unele dintre cele mai importane in zona afacerii de comerț electronic, oferind doar retailing de top in aria care activeaza. Compania a fost fondată în 2009. Topaspro a devenit una dintre companiile importante în domeniul comerțului electronic, avand o echipa dinamica de specialisti și servind peste 10.000 de clienți doar în Romania.
Sediul Topaspro se afla în inima Transilvaniei, în orasul Sibiu. Filozofia companiei reflectă modernitatea sa, combinand inovatia si comfortul si creand astfel o atmosferă de lucru unică și plăcută pentru toți angajații. Datorită legaturilor optime cu cele mai importante depozite și cu cei mai mari furnizori de servicii de curierat, condițiile sunt ideale pentru livrarea produselor la adresele clienților rapid și în siguranță
13 ANI +
TOPASPRO Romania
Magazinele online detinute de Topaspro, au ca scop principal dezvoltarea, inovatia si telul de a deveni unele dintre cele mai importane in zona afacerii de comerț electronic, oferind doar retailing de top in aria care activeaza. Compania a fost fondată în 2009. Topaspro a devenit una dintre companiile importante în domeniul comerțului electronic, avand o echipa dinamica de specialisti și servind peste 10.000 de clienți doar în Romania.
Sediul Topaspro se afla în inima Transilvaniei, în orasul Sibiu. Filozofia companiei reflectă modernitatea sa, combinand inovatia si comfortul si creand astfel o atmosferă de lucru unică și plăcută pentru toți angajații. Datorită legaturilor optime cu cele mai importante depozite și cu cei mai mari furnizori de servicii de curierat, condițiile sunt ideale pentru livrarea produselor la adresele clienților rapid și în siguranță
Publicat
4 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
4 Dec. 2024
Joburi similare
-
-
- 18 Nov. 2024
Operator call center Jilava
Tchibo Coffee Service
București, Bragadiru, Popesti-Leordeni și alte 2 orașe