Operator call center Jilava
Tchibo Coffee Service
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Dornic de dezvoltare profesionala continua si este dispus sa dezvolte abilitățile de comunicare;
- Cunoștințe minime de utilizare sisteme informatice si aplicații gestionare sesizări ale clientilor;
- Atitudine și comportament empatice în relațiile cu clienții, orientate către rezolvarea solicitărilor acestora;
- Persoana activa, comunicativa, organizata, punctuala si dinamica;
- Spirit de echipa si bun colaborator;
- Cunostinte MS Office - Excel.
- Cunoștințe minime de utilizare sisteme informatice si aplicații gestionare sesizări ale clientilor;
- Atitudine și comportament empatice în relațiile cu clienții, orientate către rezolvarea solicitărilor acestora;
- Persoana activa, comunicativa, organizata, punctuala si dinamica;
- Spirit de echipa si bun colaborator;
- Cunostinte MS Office - Excel.
Descrierea jobului
- Preia apelurile telefonice ale clientilor si le acordă suport in rezolvarea problemelor tehnice ale echipamentelor aflate in locatiile ︁︈︂︂︆︉︃︁︃︈acestora prin furnizarea de informatii corespunzătoare solicitărilor acestora;
- Răspunde cu promptitudine solicitărilor clientilor, interactionează cu acestia si caută solutii (alternative), în rezolvarea problemelor;
- Trimite in atentia echipelor technice de interventii (conform procedurilor de lucru), toate informatiile legate de situatia preluării si tratării solicitărilor clientilor;
- Monitorizeaza stadiul remedierii problemelor semnalate de catre client;
- Acorda suport echipelor tehnice aflate pe teren in vederea rezolvarii problemelor semnalate de catre client;
- Documenteaza informatiile referitoare la solicitari si stadiul remedierii lor in sistemele informatice ale companie;
- Transmite informatiile referitoare la solicitarile preluate si stadiul remedierii lor departamentelor direct interesate.
De ce vei avea parte in aceasta echipa:
- Instruire in vederea utilizării corecte a echipamentelor de prepararea cafelei;
- Training in utilizarea sistemelor de telemetrie;
- Suport tehnic din partea echipelor tehnice.
Beneficii:
- Un mediu de lucru dinamic si profesional;
- Salariu competitiv si pachet de beneficii atractive;
- Oportunități de dezvoltare profesionala si avansare in cariera;
- Training specializat pentru a va ajuta sa va integrați rapid in echipa.
Descrierea companiei
Tchibo Coffee Service ofera solutii complete: cafea, ceai, pudra de ciocolata, echipamente pentru prepararea cafelei pentru OOH (Ho.Re.Ca, Vending, Office).
www.tchibo-coffee.com
Publicat
28 Oct. 2024
Reactualizat
18 Nov. 2024
Expiră
27 Nov. 2024
Joburi similare