OPERATOR CALL CENTER - remote
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență anterioara intr-un call center de preferat minim 2 ani.
- Cunoștințe de Microsoft Excel și Word.
- Abilități de comunicare si relationare cu clientii companiei
- Abilitatea de a gestiona eficient sarcinile într-un mediu de lucru de acasă.
- Experiență minima in contabilitate primara (facturi proforme, facturi fiscale).
Descrierea jobului
- ofera suport clientilor companiei
- prospectarea de clienti noi
- emiterea de facturi proforme si facturi fiscale
- program de lucru 09:00-18:00 ︁︀︂︃︃︇︁︆︄cu o ora pauza de masa
Oferim:
- Salariu competitiv și beneficii atractive (prime de sarbatori, bonusuri, team building)
- Posibilitatea de lucru remote, cu cerința de a fi prezent la birou de 3 ori pe lună (în București/Ilfov).
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
- Mediu de lucru dinamic și colegi de echipă prietenoși.
Descrierea companiei
Mobarta este un retailer care se ocupă cu importul si exportul de produse din lemn masiv si produse de mobilier si gradina premium, prdusele sunt din Italia, Polonia, Romania și Turcia. Înființată în 2018, compania a cunoscut o dezvoltare continuă și a reușit să își construiască o reputație solidă în industria mobilei de calitate.
Cu un depozit și stocuri în Râmnicu Vâlcea și birouri situate pe Calea Floreasca nr. 169, București, si showroom Tunari , Ilfov. Mobarta este dedicată satisfacerii nevoilor clienților săi prin oferirea unei game largi de produse de calitate.