-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Operator Call Center

Provident Financial Romania
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal

Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața ︌︅︆︉︀︂︃︅​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︌︅︆︉︀︂︃︅​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎clienților noștri și ︌︅︆︉︀︂︃︅​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎ne dorim că toți colegii noi să simtă același lucru.
De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!

Ce ne dorim de la tine:

• Să iți facă placere să comunici cu diferite tipologii de persoane.
• Abordarea clienților într-un mod empatic, deschis, cu răbdare și dorință de a oferi o experiență plăcuta.
• Să identifici soluțiile potrivite fiecărei situații întâmpinate.
• Să fii ambițios, competitiv și să iți placă să lucrezi în echipa.
• Să existe dorință continuă de învățare, dezvoltare și deschiderea față de experiențe noi.
• Să te identifici cu rolul și compania.
• Să fii responsabil, punctual și să ai o atitudine pozitivă.
• Să fii orientat către obținerea rezultatelor.


Scopul postului
Scopul rolului este de a crea și menține o legătură strânsă cu clienții noștri în cadrul unei discuții empatice, orientată către nevoia clientului în așa fel încât să identificăm împreună soluția potrivită acestuia.

Descrierea rolului
La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.
Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.
Noi suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe colegii noștri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm persoane talentate şi cu abilităţi extraordinare ca tine.

Descrierea jobului

Iată ce vei face:
  • Vei contacta sau vei fi contactat telefonic de către clienți sau prospecti, ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄în vederea ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂promovării ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂produselor noastre în funcție de nevoile acestora comform cerințelor stabilite pentru fiecare tip de serviciu.
  • Acorda suport potențialilor clienți pe parcursul procesului de creditare digitală (pentru aplicările on-line) atât în campanii de outbound (apeluri inițiate) cât și inbound (apeluri recepționate)
  • Acționează în cazul aplicărilor on-line a potențialilor clienți în vederea atingerii obiectivelor de vânzare în concordanță cu procedurile și regulile departamentului și a obiectivelor companiei
  • Tratează solicitările și reclamațiile clienților/terțelor părți recepționate pe toate canalele de comunicare: corespondență scrisă sau electronică, apeluri telefonice conform procedurilor în vigoare și înregistrează cu exactitate în aplicațiile specifice informațiile furnizate de către clienți/prospecti/terțe părți
  • Furnizezi clienților informații esențiale, clare și corecte despre produsele companiei și promovează o imagine pozitivă a acesteia.
  • Vei comunica politicos, cu empatie și vei trata cu respect persoanele cu care discuți.
  • Iți însuşesti şi respecți procedurile de lucru specifice.
  • Participi la cursuri de specialitate şi instruire organizate în vederea îndeplinirii în mod eficient a sarcinilor de serviciu.


Iată beneficiile pe care le vei avea
  • Un abonament medical la una dintre clinicile colaboratoare, Regina Maria sau Medicover;
  • Card de tichete de masă, cu o valoare de 30 lei per tichet;
  • Posibilitatea de a lucra într-un sistem hybrid;
  • 21 de zile de concediu, la care se adaugă 4 zile suplimentare de wellbeing;
  • Zile libere pentru senioritatea în companie;
  • Jumătate de zi liberă acordată cu ocazia zilei tale de naștere;
  • Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite;
  • Bookster;
  • Reduceri la diverși parteneri (Orange, Samsung, clinici stomatologice, instituții bancare)
  • Un birou modern și prietenos, aflat în centrul orașului, la câțiva pași de Parcul Tineretulu
Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională:
  • Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă pe rol;
  • Program de mentoring: sesiuni de dezvoltare cu profesioniști relevanți în diverse domenii de Expertiză;
  • Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare
  • Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.

Descrierea companiei

Provident Financial România este o instituție financiară nebancară, parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), prezent în 9 țări, pe 3 continente. În România, Provident este prezent din 2006, iar de atunci a acordat împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, pentru peste 1,2 milioane de români.

Rolul asumat al Provident este de a susține incluziunea financiară prin crearea unui istoric de creditare și de a oferi cu responsabilitate oamenilor din toate păturile sociale acces la o formă de finanțare flexibilă și transparentă. Prin crearea unui istoric de credit, clienții Provident au apoi posibilitatea refinanțării creditului în condiții mai avantajoase sau chiar să obțină credite mai mari, cu care să își poată împlini planuri mari, precum cel de a avea o casă, de exemplu. Provident oferă acces la finanțare unei categorii de clienți care uneori este trecută cu vederea de alți creditori.

Reprezentanții Provident pot ajunge în aproape orice colt al țării, sunt membri respectați în comunitate și oferă – pe lângă soluții de finanțare simple, corecte și transparente – înțelegere și responsabilitate în relația cu clienții. În comunitate, Provident dezvoltă și susține proiecte de responsabilitate socială – programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate.

Poți afla mai multe despre noi, cu un click aici : https://www.provident.ro/transparent.

În cazul în care vei aplica pentru un rol, te informăm că iți vom prelucra datele personale strict în scopul recrutării pentru poziția respectivă. Detalii vei găsi aici: https://www.provident.ro/politica-datelor-cu-caracter-personal-cariere

Publicat 18 Sept. 2024 Reactualizat 16 Oct. 2024 Expiră 18 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.