Candidatul Ideal
- Cunoștințe tehnice: experiență anterioară în administrarea site-urilor;
- Aptitudini excelente de redactare: capacitatea de a crea, edita și adapta conținutul pentru a reflecta vocea brandului;
Cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office, incluzând aplicații precum Word, Excel, PowerPoint și Outlook;
- Cunoștințe avansate de limba română, incluzând ortografia, gramatica și punctuația.
- Aptitudini excelente de redactare: capacitatea de a crea, edita și adapta conținutul pentru a reflecta vocea brandului;
Cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office, incluzând aplicații precum Word, Excel, PowerPoint și Outlook;
- Cunoștințe avansate de limba română, incluzând ortografia, gramatica și punctuația.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
- Listări de produse pe site și alte informații relevante;
- Crearea, redactarea, monitorizarea și actualizarea conținutului produselor și a altor pagini, asigurând alinierea la cerințele de business și la strategia companiei;
- Colaborarea cu echipele de Back Office și Marketing pentru integrarea noilor funcționalități și optimizarea experienței utilizatorilor;
- Monitorizarea zilnică a performanței platformei, identificarea și soluționarea problemelor tehnice;
- Realizarea rapoartelor periodice privind numărul de produse urcate pe site;
- Oferirea de suport tehnic colegilor din departamente, pentru îmbunătățirea continuă a platformei.
BENEFICII:
- Un loc de muncă stabil, într-o companie dinamică, cu o cultură organizațională bazată pe colaborare și inovație;
- Un mediu de lucru prietenos, unde ești încurajat să inovezi și să contribui activ la succesul companiei;
- Un salariu competitiv.
- Listări de produse pe site și alte informații relevante;
- Crearea, redactarea, monitorizarea și actualizarea conținutului produselor și a altor pagini, asigurând alinierea la cerințele de business și la strategia companiei;
- Colaborarea cu echipele de Back Office și Marketing pentru integrarea noilor funcționalități și optimizarea experienței utilizatorilor;
- Monitorizarea zilnică a performanței platformei, identificarea și soluționarea problemelor tehnice;
- Realizarea rapoartelor periodice privind numărul de produse urcate pe site;
- Oferirea de suport tehnic colegilor din departamente, pentru îmbunătățirea continuă a platformei.
BENEFICII:
- Un loc de muncă stabil, într-o companie dinamică, cu o cultură organizațională bazată pe colaborare și inovație;
- Un mediu de lucru prietenos, unde ești încurajat să inovezi și să contribui activ la succesul companiei;
- Un salariu competitiv.
Descrierea companiei
Conceptul magazinului este definit de eleganta, simplitate, rafinament, iar acest lucru se reflecta in design-ul hainelor si accesoriilor destinate atat barbatilor, cat si femeilor. Colectiile noastre tin cont de tendintele actuale in materie de design vestimentar, comercializand produse de lux ale principalelor case de moda internationale. Locatia noastra este situata in zona centrala a Bucurestiului! Te asteptam intr-un mediu primitor, bine organizat, cu un design unic si cu mult spor!
Joburi similare