-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Operator Back Office/Call Center - Lb. Italiana - Buzau

Konecta Romania
20 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Konecta Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea de noi ︃︈︄︍︋︅︈︅​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎colegi ︃︈︄︍︋︅︈︅​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎pentru sediul din Buzau.
Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!

Cerinte:
- Limba italiana la nivel avansat (scris si vorbit);
- Cunostinte minime operare pc;
- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;
- Disponibilitate de lucru de la birou;
- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.

Nu este necesara experienta in call center!

Descrierea jobului

Oferim:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu fix;
- Tichete de masa;
- Orar flexibil cu posibilitatea ︃​︁︃︈​︁︂︂​︉︀︁︀​︂︃︃​︇︅​︀︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁de a lucra în ture;
- Bonusuri in functie de performanta;
- Asigurare medicala privata;
- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;
- Training specializat.

Descrierea companiei

Konecta este un furnizor de servicii inovator, la nivel global, în domeniul externalizării proceselor de afaceri în managementul relației cu clienții, cu 130.000 de angajați dedicați care lucrează în 30 de limbi pe 4 continente și în 24 de țări.

Concentrându-se pe nevoile și oportunitățile unice ale fiecărei industrii, Konecta oferă o gamă completă de soluții de management al relațiilor cu clienții, inclusiv achiziții, retenție, servicii pentru clienți, asistență tehnică și colectare, toate bazate pe un model de afaceri durabil. Aceste servicii sunt construite pe un portofoliu de experiență de clasă mondială în domeniul experienței clienților și al managementului proceselor, soluții digitale și tehnologii de vârf.

Cu sediul central în Madrid, Konecta generează venituri globale de aproximativ 2 miliarde de euro, având peste 500 de clienți, inclusiv unele dintre cele mai mari nume din domeniile telecomunicațiilor, energiei, băncii, mobilității, comerțului cu amănuntul și comerțului electronic.

Cu peste 2000 de angajati in Romania, Konecta se numara printre companiile de prestigiu pe piata de call center romaneasca.

Te asteptam in echipa noastra!

www.konecta-group.ro
www.konecta-group.com

Publicat 5 Nov. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 5 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.