Office Manager/Asistent manager
COMTEC 2000INC
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, Outlook)- nivel avansat
- Limba engleza (scris, citit, vorbit)-nivel mediu
- Abilitati excelente de comunicare, diplomatie
- Tinuta bussines, atitudine pozitiva, ordonata
- Capacitate organizatorica si spirit de echipa
- Experienta:3 ani pe un post similar
- Cunostinte de resurse umane, contabilitate generala
- Limba engleza (scris, citit, vorbit)-nivel mediu
- Abilitati excelente de comunicare, diplomatie
- Tinuta bussines, atitudine pozitiva, ordonata
- Capacitate organizatorica si spirit de echipa
- Experienta:3 ani pe un post similar
- Cunostinte de resurse umane, contabilitate generala
Descrierea jobului
- Sprijin acordat managerului general in aspecte privind organizarea, executarea , implementarea deciziilor;
- Redacteaza scrisori, adrese sau alte documente ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂la solicitarea managerului general;
- Se implica si ofera suport pentru organizarea evenimentelor, intalnirilor de afaceri, realizeaza diverse proiecte administrative;
- Elaboreaza si intocmeste diverse rapoarte;
- Diverse sarcini de contabilitate generala si de resurse umane;
- Mentine legatura cu furnizorii de echipamente si servicii IT, birotica
- Gestioneaza fluxul informaţional, asigurandu-se ca informaţia ajunge în timp util catre persoanele interesate, asigura confidenţialitatea informaţiei;
- Preluarea si distribuirea corespondentei;
- Redactarea, formatarea, organizarea si arhivarea documentelor (fizica si electronica);
- Activitati de protocol;
- Redacteaza scrisori, adrese sau alte documente ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂la solicitarea managerului general;
- Se implica si ofera suport pentru organizarea evenimentelor, intalnirilor de afaceri, realizeaza diverse proiecte administrative;
- Elaboreaza si intocmeste diverse rapoarte;
- Diverse sarcini de contabilitate generala si de resurse umane;
- Mentine legatura cu furnizorii de echipamente si servicii IT, birotica
- Gestioneaza fluxul informaţional, asigurandu-se ca informaţia ajunge în timp util catre persoanele interesate, asigura confidenţialitatea informaţiei;
- Preluarea si distribuirea corespondentei;
- Redactarea, formatarea, organizarea si arhivarea documentelor (fizica si electronica);
- Activitati de protocol;
Descrierea companiei
Descrierea companiei:
COMTEC 2000 INC SRL este o companie cu capital privat, infiintata in anul 1994, avand ca activitate principala importul si distributia echipamentelor electrice de joasa tensiune, materiale pentru instalatii electrice si echipamente pasive pentru retele de calculatoare si telecomunicatii.
COMTEC 2000 INC SRL este o companie cu capital privat, infiintata in anul 1994, avand ca activitate principala importul si distributia echipamentelor electrice de joasa tensiune, materiale pentru instalatii electrice si echipamente pasive pentru retele de calculatoare si telecomunicatii.
Publicat
1 Oct. 2024
Reactualizat
1 Oct. 2024
Expiră
31 Oct. 2024
Joburi similare