OFFICE ASSISTANT/ ASISTENT MANAGER
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
• Experiență ca Office Manager/ Asistent Manager (abilități administrative, de logistică, achiziții, contabilitate primară, protocol)
• Foarte bune cunoștințe de operare PC (Word/ Excel, E-mail, Smart Bill)
• Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu (comunicarea zilnică în office se face în limba engleză)
• Abilități de organizare și capacitate de a lucra rapid cu date
• Flexibilitate și discreție;
Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la ora 10:00 la ora 18:00, la sediul companiei (sediu: Cotroceni Business Center).
Descrierea jobului
• Menține permanentă colaborarea cu Managerii de Locatii pentru ︁︀︂︃︃︈︃︀︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂comenzi, facturi, aprovizionare locuri de joacă;
• Menține legătura cu furnizorii de servicii de management al facilității, inclusiv cu serviciile de curățenie și securitate;
• Gestionează marfa pentru locurile de joacă, facturile și comisioanele (gestionează produsele din depozitul de marfă);
• Oferă suport la implementarea noilor proiecte ale companiei;
• Asigură servicii de calitate în asistență managerială pentru top management.
• Administrarea facturilor primite și corespondență;
• Întâmpinarea vizitatorilor si administrarea protocolului;
• Organizează amenajarea biroului și comandă papetărie și echipamente;
• Programeaza intalniri la nivel de management;
• Mentine starea biroului si aranjeaza reparatiile necesare;
Descrierea companiei
Gymboland, lider în divertismentul pentru copii, te invită să te alături echipei noastre pasionate! Suntem un loc de joacă inovator, dedicat creării experiențelor magice și memorabile pentru cei mici. La Gymboland, punem accent pe dezvoltarea creativității, siguranța copiilor și oferirea unui mediu ludic și educațional. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă care aduce bucurie în viețile copiilor, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!