Manager Resurse Umane
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare economice finalizate;
- Experienta profesionala de minim 5 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului Financiar/Contabil/Resurse Umane al unei societati.
- Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
- Persoana activa, organizata, punctuala, responsabila, pozitiva;
- Abilitati de comunicare, de analiza si sinteza, atentie la detalii si de prioritizare a obiectivelor planificate;
- Cunostinte avansate legislatia muncii si salarizare si in utilizarea REVISAL;
- Cunoasterea prevederilor legale privind calculul salariilor, a contributiilor sociale si a concediilor medicale;
Descrierea jobului
- Asigură înregistrarea sistematică și cronologică a documentelor contabile, verificarea înregistrărilor contabile generate, deconturilor de cheltuieli și a ordinelor ︁︀︈︈︈︈︁︈︉de deplasare; precum și arhivarea lor;
- Verifică jurnalul de furnizori; avansurile către furnizori în vederea reglării acestora cu facturile; registrele de casă, cu situatia din soft după închiderea lunii;
- Actualizează situațiile extracontabile a obiectelor de inventor si situația imobilizarilor, efectuează punctaje cu balanța contabila.
- Participă la efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului societății; verifică situația formularelor anulate; etc.
- Asigură suport în furnizarea de informații, corespunzătoare lucrărilor efectuate in perioada de audit și le predă Contabilului Șef;
- Utilizeaza programele financiar-contabile ale societății;
- Comunica in permanenta cu Directorul General (Adjunct), Contabilul Sef si angajatii Departamentului Administrativ cu privire la procesul de recrutare, selectie si angajare;
- Intocmeste formele de angajare ale candidatilor selectati, deciziile, actele aditionale la CIM;
- Introduce contractele de munca si completeaza modificarile contractelor de munca in REVISAL; transmite toate informatiile catre I.T.M;
- Intocmeste comunicarile catre Agentiile Judetene de Ocupare a Locurilor de Munca – privind locurile vacante si ocuparea acestora;
- Intocmeste documentele aferente lichidarii angajatilor si adeverintele solicitate de catre angajatii companiei;
- arhiveaza dosarele de personal;
- centralizeaza cererile de concediu si verifica pontajele;
- intocmeste lunar Statele de plata si colaboreaza cu conducatorul departamentului Financiar privind sumele ce urmeaza a fi achitate;
- Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru noii angajati, dar si pentru efectuarea controlului periodic anul al salariatilor existenti;
Beneficii:
Salariu atractiv, in functie de pregatire si experienta, oferta de angajare se va individualiza;
Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 40 lei/ tichet;
Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata in cadrul companiei noastre;
Oportunitati de dezvoltare profesionala;
Descrierea companiei
Easy Credit este o societate romaneasca pe actiuni, infiintata in anul 2009. Compania este una specializata in acordarea de imprumuturi nebancare, autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Easy Credit ofera credite cu garantie imobiliara, credite nebancare sau credite rapide, oricarei persoane cu varsta mai mare de 18 ani, imprumuturi ce pornesc de la 5 000 lei si pot ajunge pana la 900 000 lei. Scopul principal al companiei este acela de a raspunde nevoilor clientilor sai prin produse si servicii de creditare competitive. Easy Credit acorda clientilor sai o grija deosebita, caracteristicile sale principale fiind: - rapiditate - dobanda fixa pe toata perioada contractului - conditii flexibile de acordare a creditului - perioada maxima de rambursare pana la 5 ani - fara comisioane ascunse ( comision de acordare, comision de analiza a dosarului, de administrare sau de rambursare anticipata ).
Ca angajator, Easy Credit isi doreste o colaborare cat mai lunga si productiva, iar pentru asta rasplateste munca angajatilor sai cu un salariu atractiv si un mediu de lucru placut si dinamic ce ofera perspectiva de dezvoltare a carierei viitoare.
Cu o echipa tanara si dornica de socializare, astfel ca mediul de lucru sa fie unul extrem de relaxat si placut, compania ia in considerare ideile oamenilor din echipa si le da posibilitatea sa evolueze si sa avanseze in domeniul financiar.
Punand accentul pe profesionalism si pe calitate, Easy Credit isi doreste sa transforme afacerea in una cunoscuta si apreciata la nivel national. Daca te regasesti in descrierea noastra, esti o persoana activa, energica si ambitioasa, dornica sa experimenteze si sa evolueze in domeniul financiar, punand accent pe calitate si profesionalism, atunci postul oferit de noi poate fi un prim pas pentru cariera ta de succes.
Te asteptam sa faci parte din echipa Easy Credit.