Manager Operational
URBAN MARKET SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinţe principale:
- Studii superioare (studiile aprofundate în management constituie un avantaj);
- 3 ani experienta in management;
- Bune abilitati de ︋comunicare in romana si engleza.
- Abilitati excelente de operare in Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
- Cunostinte juridice si de negociere a contractelor;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Excelente abilitati de leadership si motivare;
- Bune abilitati de lucru in echipa;
- Compatibilitate cu valorile şi cultura organizatiei
- Consecventa in declaratii şi actiuni
- Focusare pe rezultate
- Initiativa si implicare in munca
- Abilitati de organizare
- Pragmatism si responsabilitate;
- Abilitati bune de comunicare
- Abilitatii de prezentare si persuasiune
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Vom avea ocazia sa lucram impreuna intr-o echipa stransa, prietenoasa care iti va fi alaturi in permanenta.
- Are in control supervizarea activitatii si stabilirea prioritatilor in executarea sarcinilor salariatilor din subordine prin coordonarea echipei care ︃︂︁︂︁︂︀︉gestioneaza site-ul companiei, a strategiilor de marketing, precum si punerea in aplicare si indeplinirea contractelor si cautare de noi oportunitati de afaceri
- Stabileste obiective anuale pentru companie in termenii dezvoltarii afacerii, a noilor procese, imbunatatirii calitative a serviciilor si satisfacerii clientilor, in concordanta cu obiectivele strategice.
- Monitorizeaza buna funcționare a activitatii prin masurarea frecventa a calitatii serviciilor, analiza rezultatelor si asigurarea mentinerii unei orientari puternice spre client;
- Aloca sarcini si atributii in cadrul echipei și ofera instrucțiuni de lucru;
- Stabileste colaborari eficiente cu alte departamente ale companiei si furnizeaza rapoarte superiorilor sai;
- Documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
- Identifica nevoile de recrutare si participa la selectia, integrarea si dezvoltarea managementului firmei;
- Dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine;
- Stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine.
- Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contractele cu acestia.
- Ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate in limita bugetului si in timpul stabilit.
- Analizeaza piata si identifica potentialii furnizori.
- Se ocupa de actele necesare efectuarii vamii pentru import marfa,materie prima.
- Elaborează propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor.
- Incheie contracte de parteneriat cu colaboratorii interni si internationali, in conformitate cu prevederile legale ale statelor membre.
- Salariu atractiv; bonuri de masa + bonusuri pentru proiecte finalizate cu succes;
- Cursuri de specializare, posibilitatea de dezvoltare;
- Birou central (langa Camera de Comerț și Industrie a României - Pasajul Marasesti);
Vom avea ocazia sa lucram impreuna intr-o echipa stransa, prietenoasa care iti va fi alaturi in permanenta.
Descrierea companiei
Credem ca orice spatiu merita sa fie pus in valoare! De aceea importam, comercializam o larga varietate de produse pentru amenajari urbane si locuri de joaca. Recomandam produsele noastre pentru un raport calitate/pret excelent. Ne recomanda varietatea, utilitatea, creativitatea si valoarea reala a produselor noastre. Furnizam si livram Mobilier Urban si Echipamente de Joaca in Bucuresti si toata Romania.
Pentru mai multe detalii, va invitam sa vizitati www.urban-market.ro si www.locuri-joaca.ro.
Pentru mai multe detalii, va invitam sa vizitati www.urban-market.ro si www.locuri-joaca.ro.
Publicat
31 Oct. 2024
Reactualizat
31 Oct. 2024
Expiră
30 Nov. 2024
Joburi similare