Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager financiar proiecte europene

Global Commercium Developement SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Abilitati de organizare, comunicare;
- Cunoştinţe şi experienţă relevante în managementul proiectelor
- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului
- Capacitate de analiza si atentie la detaliu;
- Orientare spre rezultate şi flexibilitate
- Experienta in gestionarea si raportarea financiara a proiectelor nivel mediu

Descrierea jobului

Ține evidența și asigură încadrarea cheltuielilor efectuate în bugetul aprobat al contractului de finanțare;
Participă la procesul de monitorizare a ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄progresului financiar în cadrul proiectului;
Asigură utilizarea fondurilor din contul/conturile proiectului, exclusiv pentru plățile necesare implementării activităților proiectului, în conformitate cu prevederile cererii de finanțare;
Asigură efectuarea operațiunilor gestionate în cadrul proiectului cu respectarea termenelor și obligațiilor contractuale;
Participă la analizele privind stadiul de implementare;
Asigură buna arhivare și accesibilitate a documentelor financiare generate din implementarea proiectului;
Verifică corectitudinea informațiilor din cererile de rambursare/ cereri de plată/cereri de prefinanțare;
Intocmește clarificările la cererile de rambursare /cereri de plată /cereri de prefinanțare în cazul în care acestea sunt solicitate de beneficiar sau de organismele finanțatoare;
Participă la elaborarea rapoartelor tehnico financiare;
Acordă suport în evidența repartizării si utilizării bunurilor achiziționate din fondurile europene conform destinatiei si scopului prevazute in proiect;
Răspunde de monitorizarea financiară a proiectului; întocmește rapoarte financiare;
Colaborează cu membrii echipei pentru realizarea rapoartelor prevăzute în cadrul proiectului;
Participă la întâlnirile de lucru ale echipei de implementare;
Participă la analizele lunare privind stadiul de implementare;
Asigură încarcarea în aplicația MySMIS a cererilor de rambursare /cererilor de plată /cererilor de prefinanțare si a clarificărilor acestora;

Descrierea companiei

Companie constituita in anul 2007 cu sediul in Bucuresti, obiectivul companiei este acela de a sprijini partenerii care au in derulare proiecte europene in realizarea activitatilor si atingerea indicatorilor prevazuti in proiecte fiind totodata unul dintre beneficiarii care implementeaza cu succes proiecte strategice si grant cu dimensiune regionala, nationala si europeana.
Din punct de vedere profesional beneficiaza de o vasta experienta in domenii precum elaborarea si managementul proiectelor, planificare strategică, managementul resurselor umane, formare, achiziții publice, marketing, antreprenoriat si economie socială.
Publicat 17 Oct. 2024 Reactualizat 22 Oct. 2024 Expiră 16 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.