Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager departament calitate și training

SC COMGABY MOLN SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Compania noastră se află în căutarea unei persoane analitice, organizate și pasionată de interacțiunile umane pentru rolul de Manager Calitate și Training.

Candidatul ideal este un om de calitate (corect, implicat și obiectiv), ferm și foarte atent la detalii, un foarte bun comunicator, capabil să interacționeze constant (zilnic) cu angajații companiei și focusat pe procese.

Descrierea jobului

Frumusețea jobului din compania noastră este dată de faptul că necesită în egală măsură să fii un foarte bun comunicator ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂și să te simți foarte confortabil să fii înconjurat de oameni, să-i înveți, să-i dezvolți, în timp ce ești și o persoană foarte analitică, orientată înspre procese, cu o atenție deosebită la detalii și prietenă cu cifrele.
Pe de altă parte, dacă îți place să călătorești, acest rol îți răspunde acestei nevoi întrucât implică cel puțin 3 deplasări pe an în toate locațiile companiei.

Responsabilități specifice rolului:

- Cunoașterea în amănunt a tuturor proceselor ce se desfășoară în cadrul Companiei și a procedurilor interne de lucru aferente fiecărui rol;
- Cunoașterea sistemului de proceduralizare din cadrul Companiei și a Procesului de Management al Organigramei;
- Identificarea problemelor prin urmărirea statisticilor săptămânale și soluționarea acestora de fond;
- Controlul calității florilor/ plantelor/ buchetelor de la producător până în mâna clientului;
- Controlul calității serviciilor prestate;
- Înregistrarea și soluționarea corectă a reclamațiilor (din magazine, pe canalele online);
- Înregistrarea, monitorizarea și soluționarea neconformităților identificate ca urmare a implementării procedurilor de lucru;
- Verificarea și validarea împreună cu departamentul strategic a procedurilor de lucru și propuneri de îmbunătățire a procedurilor mai învechite;
- Validarea proceselor și redactarea, aprobarea și distribuirea procedurilor în toate punctele de lucru;
- Realizarea trainingului și a re- trainingului, cu periodicitate stabilită, pe procedurile interne de lucru pentru toate echipele punctelor de lucru;
- Stabilire măsuri preventive și corective;
- Planificarea și efectuarea auditului de calitate în toate punctele de lucru;
- Comunicarea îndeaproape cu toate departamentele Companiei în scopul de a preîntâmpina probleme legate de procesele implementate sau care urmează a fi implementate.

Beneficii:

- Pachet salarial corelat cu responsabilitățile aferente rolului;
- Tichete de masă;
- Abonament servicii medicale Regina Maria;
- Abonament servicii sportive;
- Cadou zi de naștere;
- Bonus cadou de Crăciun;
- 1 zi liberă plătită de ziua de naștere;
- 25% reducere aplicată la achiziționarea produselor Magnolia.

Descrierea companiei

Compania noastră deține cea mai mare reţea de florării din ţară!

Dincolo de flori, noi transmitem sentimente, emoții și trăiri unice! Zâmbetul celor cu care interacționăm sau pentru care livrăm flori este răsplata noastră și ne face mare bucurie să luăm parte la momente speciale din viața clienților noștri!
Lucrăm într-un domeniu dinamic, cu perioade solicitante iar munca este răsplătită pe măsură!
Echipa este ceea ce ne face puternici iar munca și dedicarea sunt elementele care ne vor ajuta mereu în succesul nostru!
Dacă te consideri suficient de curajos, determinat și curios de cele de mai sus, aşteptăm cu drag aplicația ta!
Publicat 16 Oct. 2024 Reactualizat 16 Oct. 2024 Expiră 15 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.