Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

MANAGER DE ZONA – MOLDOVA

S.C. DEFNE SELOS SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Coordonarea activitatii de vanzari in zona de activitate in conformitate cu politica de vanzare a firmei.
Obiectivele postului
Coordonarea intregii activitati de vanzari in zona de acoperire
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului•Coordoneaza zona pe care o are in subordine
•Asigura existenta si securitatea stocului de marfuri in magazinele din zona si la nivelul distribuitorilor
Stabileste strategii specifice fiecarui client
Urmareste zilnic activitatea clientilor
•Efectueaza periodic vizite in magazine si la distribuitori in vederea obtinerii de feedback in urma aplicarii procedurilor.
•Stabileste relatii de dezvoltare cu noi parteneri, clienti etc.
•Urmareste permanent activitatea concurentei in zona acoperita.
•Realizeaza si transmite periodic raportari privind activitatea si concurenta din zona de acoperire catre Directorul de Vanzari.
•Propune planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor si a obtinerii de profit in zona.

•Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
.
•Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
•Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

Descrierea jobului

Responsabilități
Realizarea și urmărirea planului de vânzări;
Crearea, menținerea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți în zona alocată;
Vizitarea în ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈mod regulat a clienților din zona alocată, stabilindu-și prioritățile și organizându-și eficient timpul;
Identificarea de noi clienți potențiali și propunerea de oportunități de creștere a vânzărilor, creșterea numărului de clienți;
Cunoașterea temeinică a produselor companiei, prezentarea acestora și oferirea de soluții în concordanță cu nevoile clienților;
Întocmirea de contracte, preluarea de comenzi si urmărirea desfășurării acestora în condițiile stabilite ;
Culegerea de informații din piață și întocmirea de rapoarte despre concurență;
Întocmirea de rapoarte de activitate;
Respectarea întocmai a politicilor și procedurilor financiare și comerciale ale companiei, verificarea debitelor din piață și implicarea directă în recuperarea lor;
Investigarea și evaluarea reclamațiilor de la clienți, propunerea de soluții și îmbunătățiri.
Participarea activă la toate activitățile promoționale ale companiei;
Participarea la instruirile organizate de companie și la ședințele de vânzări.Linie de raportare – Raportează către General Manager.
Cerințe
Studii medii/ superioare
Experiență în vânzari-minim 1 an;
Capacitate de convingere, abilități de negociere, foarte bune capacități de organizare și planificare;
Abilități excelente de comunicare, prezentare si relaționare cu clienții și colegii;
Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu; permis auto categoria B;
Cunoștințe PC;
Capacitate de sinteză și analiză a problemelor;
Persoană pro-activă orientată către client și rezultate, rezistentă la stres, ambițioasă, organizată, responsabilă;
Domiciliul în București sau zona arondata.Instrumente de lucru: mașină de serviciu, laptop/tabletă, telefon de serviciu.
Beneficii: Salariu atractiv conform grilei de salarizare;
Multiple bonusuri in functie de performante
Program flexibil
Publicat 30 Sept. 2024 Reactualizat 5 Oct. 2024 Expiră 30 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.