Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

MANAGER/ADMINISTRATOR CLINICA

AIS CLINICS HOSPITAL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Absolventi invatamant universitar de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul medicina, specializarea medicina
Sunt confirmati cel putin medic specialist
Au minimum 5 ani vechime in specilitatea respectiva
Candidatul selectat va fi numit si administratorul societatii angajatoare

Descrierea jobului

(1) Obligatiile managerului in domeniul politicii de personal si al structurii organizatorice sunt urmatoarele:
1. stabileste si aproba numarul de ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀personal, pe categorii si locuri de munca, in functie de necesarul de personal in vigoare si pe baza propunerilor sefilor de structuri;
2. aproba organizarea sesiunilor de recrutare pentru posturile vacante, propune numirea si eliberarea din functie a personalului din clinca;
3. repartizeaza personalul din subordine pe locuri de munca;
4. aproba programul de lucru, pe locuri de munca si categorii de personal,pentru personalul aflat in subordine;
5. organizeaza activitatea de recrutare pentru ocuparea functiilor specifice structurilor de conducere;
6. propune numirea si revocarea, in conditiile legii, a sefilor structurilor din AIS CLINICS & HOSPITAL;
7. incheie contractele de management ale persoanelor cu functii de conducere din structura fiecarei entitati juridice din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL pe o perioada de maxim 3 ani in cuprinsul caruia sunt prevazuti indicatorii de performanta asumati;
8. propune prelungirea la incetarea mandatului a contractelor de management, in coformitate cu prevederile legale in vigoare;
9. propune incetarea contractelor de management incheiate, inainte de termen, in cazul neindeplinirii obligatiilor prevazute in acestea.
10. propune delegarea unei persoane in functii din cadrul structurilor de conducere ale clinicii pe o perioada de pana la 6 luni, in cazul in care nu a fost coptata o alta persoana din afara AIS CLINICS & HOSPITAL pentru ocuparea acestor functii;
11. repeta procedurile interne dupa care sunt stabilite conditiile de organizare si sustintere a sesiunilor de recrutarea in vederea ocuparii functiilor de conducere vacante prevazute la pct. 10;
12. propune, intocmeste si aproba regulamentul intern si regulamentul de organizare si functionare din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, fisele postului pentru personalul angajat, criteriile si standardele de evaluare;
13. realizeaza evaluarea performantelor profesionale ale personalului aflat in directa subordonare, potrivit structurii organizatorice, si, dupa caz, solutioneaza contestatiile formulate cu privire la rezultatele evaluarii performantelor profesionale efectuate de alte persoane, in conformitate cu prevederile legale;
14. aproba planul de formare si perfectionare a personalului, in conformitate cu legislatia in vigoare;
15. raspunde de incheierea asigurarilor de raspundere civila in domeniul medical in calitate de furnizor precum si reinnoirea acestora ori de cate ori situatia o impune.
16. raspunde de respectarea prevederilor legale privind incompatibilitatile si conflictul de interese de catre personalul din subordine, in conformitate cu prevederile ROI/ROF in vigoare;
17. propune, ca urmare a analizei in cadrul Adunarii Asociatilor, structura organizatorica, reorganizarea, schimbarea sediului si a denumirii unitatii, in vederea aprobarii de catre aceasta,in caz de necesitate.
18. analizeaza modul de indeplinire a obligatiilor membrilor structurilor de conducere si dispune masurile necesare in vederea imbunatatirii activitatii structurilor aflate in responsabilitatea acestora de conducere;
19. raspunde de organizarea si desfasurarea activitatii de educatie medical farmaceutica continua (EMFC) pentru medici, asistenti medicali, si alt personal, in conditiile legii;
20. raspunde de organizarea si desfasurarea activitatii de audit public intern, conform ROI/ROF si prevederilor legale;
(2) Atributiile/obligatiile managerului in domeniul managementului serviciilor medicale sunt urmatoarele:
1. elaboreaza, pe baza nevoilor de servicii medicale ale populatiei din zona deservita, planul de dezvoltare a unitatilor medicale pe perioada mandatului, ca urmare a propunerilor consiliului medical, si il supune aprobarii Adunarii Asociatilor;
2. propune formarea si utilizarea fondului de dezvoltare al unitatilor medicale, pe baza propunerilor structurilor de conducere, cu respectarea prevederilor legale si a ROI/ROF;
3. aproba masurile propuse de responsabilii structurilor de conducere din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL pentru dezvoltare, in concordanta cu nevoile si solutiile de realizare a acesteia;
4. elaboreaza si pune la dispozitia Adunarii Asociatilor si Presedintelui rapoarte privind activitatea fiecarei structuri din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, ori de cate ori este nevoie; aplica strategiile si politica de dezvoltare adecvate specifice fiecarei entitati din Grup;
5. indruma si coordoneaza activitatea de prevenire a infectiilor nosocomiale;
6. dispune masurile necesare in vederea realizarii indicatorilor de performanta a activitatii asumati prin prezentul contract;
7. propune negociaza si incheie, in numele si pe seama clinicii, protocoale de colaborare si/sau contracte cu alti furnizori de servicii pentru asigurarea continuitatii si cresterii indicatorilor de eficienta;
8. raspunde si urmareste incheierea de catre responsabilii structurilor de conducere, a contractelor de furnizare de servicii medicale cu casa de asigurari de sanatate, in conditiile stabilite in contractele-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate;
9. propune incheierea si urmareste derularea contractelor de furnizare de servicii medicale cu casele de asigurari de sanatate private;
10. urmareste respectarea prevederilor legale in vigoare cu privire la drepturile pacientului si dispune masurile necesare atunci cand se constata incalcarea acestora;
11. raspunde de asigurarea asistentei medicale in caz de razboi, dezastre, atacuri teroriste, conflicte sociale si alte situatii de criza si este obligat sa participe cu toate resursele la inlaturarea efectelor acestora;
12. urmareste asigurarea acordarii primului ajutor si asistentei medicale de urgenta oricarei persoane care se prezinta la unitatile medicale ale AIS CLINICS & HOSPITAL, daca starea sanatatii persoanei este critica, precum si de asigurarea, dupa caz, a transportului obligatoriu medicalizat la o alta unitate medico-sanitara de profil, dupa stabilizarea functiilor vitale ale acesteia;
(3) Obligatiile managerului in domeniul managementului economico-financiar sunt urmatoarele:
1. raspunde de organizarea activitatii AIS CLINICS & HOSPITAL pe baza bugetului de venituri si cheltuieli propriu, elaborat de catre Adunarea Asociatilor, pe baza propunerilor fundamentate ale Managerului de grup si ale conducatorilor structurilor din cadrul clinicii pe care il supune aprobarii actionarului majoritar;
2. raspunde de asigurarea realizarii veniturilor si de fundamentarea cheltuielilor in raport cu actiunile si obiectivele din anul bugetar pe titluri, articole si alineate, conform clasificatiei bugetare;
3. raspunde de repartizarea bugetului de venituri si cheltuieli ale clinicii pe compartimente din structura acesteia, de cuprinderea sumelor repartizate in anexele la contractele de management incheiate;
4. raspunde de monitorizarea lunara de catre sefii fiecarei structuri din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, a executiei bugetului de venituri si cheltuieli;
5. raspunde de raportarea lunara si trimestriala a executiei bugetului de venituri si cheltuieli in fata Presedintelui si Adunarii Asociatilor;
6. propune aprobarea listei investitiilor si a lucrarilor de reparatii curente si capitale care urmeaza sa se realizeze intr-un exercitiu financiar, in conditiile legii, la propunerea sefilor structurilor din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL si urmareste buna executare a acestor lucrari intocmai, in termenii si conditiile contractuali stabiliti, dupa criteriul celui mai bun pret, executiei profesionale si in termenul de executie asumat ;
7. raspunde, impreuna cu sefii structurilor din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, de respectarea disciplinei economico-financiare la nivelul structurilor, compartimentelor si serviciilor din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL;
8. identifica, impreuna cu sefii structurilor din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, surse suplimentare pentru cresterea veniturilor clinicii, cu respectarea prevederilor legale;
9. raspunde de respectarea si aplicarea corecta a legislatiei din domeniu.
(4) Obligatiile managerului in domeniul managementului administrativ sunt urmatoarele:
1. elaboreaza si raspunde de respectarea regulamentului de organizare si functionare, dupa aprobarea acestuia, de catre Presedinte si Adunarea Asociatilor;
2. reprezinta AIS CLINICS & HOSPITAL in relatiile cu terte persoane fizice sau juridice;
3. incheie acte juridice in numele si pe seama AIS CLINICS & HOSPITAL, conform legii;
4. raspunde de modul de indeplinire a obligatiilor asumate prin contracte si dispune masuri de imbunatatire a activitatii grupului;
5. incheie, in numele AIS CLINICS & HOSPITAL, contracte de cercetare cu finantatorul cercetarii, pentru desfasurarea activitatii de cercetare stiintifica medicala, in conformitate cu prevederile legale;
7. raspunde de respectarea prevederilor legale in vigoare referitoare la pastrarea secretului profesional, pastrarea confidentialitatii datelor pacientilor, informatiilor si documentelor referitoare la activitatea AIS CLINICS & HOSPITAL;
8. raspunde de obtinerea si mentinerea valabilitatii autorizatilor de functionare,pentru fiecare structura, departament sau specialitate medicala din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL;
9. pune la dispozitia organelor si organismelor competente, la solicitarea acestora, in conditiile legii, prin sefii structurilor din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, informatii privind activitatea si urmareste activ derularea raportului de control cu organismele competente;
11. raspunde de organizarea arhivei grupului si de asigurarea securitatii documentelor prevazute de lege, in format scris si electronic;
12. raspunde si urmareste inregistrarea, stocarea, prelucrarea si transmiterea informatiilor legate de activitatea sa, si de cea a sefilor structurilor din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL;
13. propune aprobarea utilizarii bazei de date medicale a clinicii pentru activitati de cercetare medicala, in conditiile legii;
14. raspunde de organizarea unui sistem de inregistrare si rezolvare a sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor referitoare la activitatea clinicii;
15. conduce activitatea curenta a clinicii, in conformitate cu reglementarile in vigoare;
16. propune spre aprobare Presedintelui si Adunarii Asociatilor, un inlocuitor de drept pentru perioadele de absenta motivata din grup;
17. informeaza Presedintele si Adunarea Asociatilor cu privire la starea de incapacitate temporara de munca, in termen de maximum 24 de ore de la aparitia acesteia;
18. raspunde de monitorizarea si raportarea datelor economico-financiare specifice activitatii AIS CLINICS & HOSPITAL, precum si a altor date privind activitatea de supraveghere, prevenire si control, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
19. respecta masurile dispuse de catre Presedinte si Adunarea Asociatilor in situatia in care se constata disfunctionalitati in activitatea clinicii;
20. raspunde si urmareste depunerea solicitarilor pentru obtinerea acreditarii structurilor, departamentelor sau specialitatilor medicale din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, in conditiile legii conform, standardelor si metodologiei de acreditare;
21. raspunde de solicitarea reacreditarii, in conditiile legii, cu cel putin 6 luni inainte de incetarea valabilitatii acreditarii;
22. elaboreaza, impreuna cu sefii structurilor din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, planul de actiune pentru situatii speciale si coordoneaza asistenta medicala in caz de razboi, dezastre, atacuri teroriste, conflicte sociale si alte situatii de criza, conform dispozitiilor legale in vigoare;
23. raspunde de respectarea si aplicarea corecta de catre structurile, departamentele sau specialitatile medicale din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL, a prevederilor actelor normative care reglementeaza activitatea acestora;
24. avizeaza numirea, in conditiile legii, a sefilor responsabililor din structurile, departamentele sau specialitatile medicale din cadrul AIS CLINICS & HOSPITAL si o supune aprobarii Presedintelui si Adunarii Asociatilor;

Descrierea companiei

AIS GRUP este un grup de firme ce activeaza in domeniile: medical-farmaceutic,ce s-a infiintat din anul 1991 si acopera prin domeniile sale de activitate cel de productie substante chimico-farmaceutice, distributie medicamente prin depozit si farmaciile proprii, serviciilor medicale, laborator analize medicale si consultanta IT. Ca producator de substante chimico-farmaceutice, prin firma AIS & A PRODIMPEX, ne-am definit activitatea in producerea de materii prime ce se adreseaza industriei farmaceutice, producatorilor de medicamente.Pe langa activitatea de productie, prin domeniul de activitate al celorlate firme asiguram prin AIS PRODIMPEX S.R.L.din anul 1991 activitatea de depozit farmaceutic si distributie de medicamente in retelele de farmacii deja existente si vanzarea directa de medicamente in farmaciile proprii. Postul este ofertat de firma AIS CLINICS & HOSPITAL societate cu profil medical infiintata in 2009 avand servicii medicale prin cele 19 specialitati medicale pe care le are la dispozitie.Pe piata serviciilor medicale suntem prezenti din 2004 prin firma AIS CLINIC, dupa care din 2009 in urma investitiilor si dezvolatarii activitatii functionam sub o titulatura noua ca AIS CLINICS & HOSPITAL intr-o clinica noua, moderna cu aparatura si dotari de ultima generatie in cadrul careia functioneaza si o baza de recuperare medicala unde se desfasoara activitatea specifica de recuperare medicala.Alte servicii nou dezvoltate in portofoliul de servicii puse la dispozitie sunt cele de estetica. Din 2011 functionam cu doua laboratoare proprii de analize medicale. De la inceputul anului 2013 sunt disponibile serviciile medicale pentru imagistica digitala "GE" unde se efectueaza investigatiile pentru : radiologie, mamografie, osteodensitometrie (DEXA). In cadrul clinicii sunt disponibile si serviciile stomatologice.
Publicat 26 Iun. 2024 Reactualizat 3 Iul. 2024 Expiră 26 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.