-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Manager Achiziții

BRIO GROUP SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Calificări și cerințe:
  • Experiență dovedită în negocierea și gestionarea relațiilor cu furnizorii;
  • Cunoaștere a pieței de achiziții și a furnizorilor;
  • Abilități manageriale și de negociere;
  • Abilități de planificare, organizare și de soluționare optimă a problemelor;
  • Rezistență la stres, disponibilitate pentru deplasări frecvente și program de muncă prelungit;
  • Flexibilitate, răbdare, atenție la detalii;
  • Bune abilități de comunicare și de lucru în echipă.

Descrierea jobului

Managerul de Achiziții va fi responsabil de coordonarea și gestionarea proceselor de achiziție, asigurându-se că obiectivele companiei sunt îndeplinite într-un ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂mod eficient, optimizat din punct de vedere al costurilor și conform cu standardele interne și reglementările legale. De asemenea, va supraveghea echipele de achiziții și va dezvolta și implementa strategii inovatoare pentru optimizarea costurilor și îmbunătățirea relațiilor cu furnizorii.

Responsabilități cheie:
  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziții;
  • Stabilirea unor obiective clare legate de costuri, calitate și termene de livrare;
  • Gestionarea și optimizarea procesului de achiziții;
  • Coordonarea activităților de achiziții în cadrul companiei pentru a asigura aprovizionarea eficientă cu produse și servicii;
  • Negocierea contractelor cu furnizorii, inclusiv a termenilor de plată, a prețurilor și condițiilor de livrare și gestionarea relației cu aceștia;
  • Identificarea și evaluarea de noi furnizori și realizarea evaluărilor periodice ale acestora;
  • Optimizarea costurilor și gestionarea bugetului;
  • Gestionarea stocurilor și a lanțului de aprovizionare;
  • Colaborarea cu departamentele de producție și logistică pentru a asigura un flux optim al stocurilor;
  • Implementarea soluțiilor pentru optimizarea nivelului stocurilor și aprovizionării la timp;
  • Conducerea și dezvoltarea echipei de achiziții;
  • Pregătirea de rapoarte periodice despre performanțele echipei, economiile realizate și tendințele pieței.



Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv și oportunități de dezvoltare profesională;
  • Mediu de lucru dinamic;
  • Implicarea în proiecte strategice de dezvoltare.

Descrierea companiei

BRIO GROUP este o companie înființată în anul 2006 ce are ca obiect de activitate producerea și comercializarea produselor alimentare. Gama de produse face parte din categoria panificație, producem și comercializăm covrigi, specialități de patiserie, pizza și sandwich-uri, în puncte proprii.

BRIO GROUP- 18 ani de dezvoltare durabilă, pasiune și implementare alături de peste 600 de angajați. Suntem prezenți cu peste 60 puncte de lucru în orașe precum: Iași, București, Piatra Neamț, Botoșani, Vaslui, Bârlad, Roman, Bacău, Brăila, Galați și Suceava. Am ajuns astăzi aici datorită celor peste 750.000 de clienți mulțumiți!

Toate acestea nu le-am putea realiza fără un set de valori în care credem și pe care le aplicăm cu statornicie în tot ceea ce facem: ne gândim la experiența finală a consumatorilor, avem grijă de oamenii din echipa PETRU, suntem integri, ne implicăm în viața comunității, suntem fideli tradiției și în același timp deschiși noutății.
Publicat 8 Oct. 2024 Reactualizat 5 Nov. 2024 Expiră 7 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.