Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager achizitii depozit Oradea

Bio Holistic SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem in cautarea unui coleg/colege care sa gestioneze integral partea de achizitii. Acesta va gestiona intreg portofoliul nostru de produse bio, e un domeniu foarte frumos si sanatos :)

Lucrurile de mai jos sunt mai mult decat binevenite:
-Experiență de minimum 2 ani într-un rol similar, preferabil în cadrul unei companii medii/mari sau într-un sector relevant.
-Competențe de Negociere: Abilități excelente de negociere și capacitatea de a construi și menține relații solide cu furnizorii.
-Competențe Analitice: Abilități de analiză și evaluare a datelor pentru a lua decizii informate.
-Limba engleza la nivel conversational scris/citit/vorbit - este criteriu obligatoriu, majoritatea furnizorilor nostri sunt straini
-Abilități de Comunicare: Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
-Abilitati de lucru in echipa
-Capacitate de autogestionare si dorinta de perfectionare si de a invata lucruri noi atat profesional cat si personal.

Descrierea jobului

Managerul de achiziții este responsabil de gestionarea procesului de achiziție, asigurându-se că toate achizițiile sunt realizate la cele mai bune ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂prețuri și în conformitate cu politicile și procedurile interne. Acesta colaborează îndeaproape cu furnizorii pentru a asigura livrarea la timp a produselor necesare pentru operarea eficientă a companiei.

Responsabilități Principale:

Dezvoltarea și Implementarea Strategiei de Achiziții
Gestionarea Relațiilor cu Furnizorii:
-Identificarea și selectarea furnizorilor potențiali.
-Negocierea termenilor contractuali și a prețurilor cu furnizorii.
-Menținerea relațiilor de colaborare pe termen lung cu furnizorii.
Monitorizarea Proceselor de Achiziții
Analiza Pieței și Optimizarea Costurilor:
-Analizarea pieței pentru a identifica oportunități de reducere a costurilor
-Monitorizarea tendințelor pieței și a prețurilor pentru a lua decizii informate.

Gestionarea Stocurilor:
-Monitorizarea nivelurilor de stoc și planificarea necesităților de aprovizionare pentru a evita surplusurile sau deficitul de produse.
-Implementarea sistemelor de gestionare a stocurilor eficiente.
Colaborarea stransa cu echipa de management si cu echipa de vanzari pentru eficientizarea comunicarii cu privire la stocuri.

Beneficii:
Salariu net intre 4000 si 6000 lei in functie de experienta si perioada de proba;
Bonuri de masa in valoare de 40 lei pe zi;
Bonuri cadou de sarbatorile legale;
Asigurare privata de sanatate;
Decontare combustibil pentru deplasarea la si de la locul de munca daca se foloseste autoturismul propriu sau decontare abonament transport in comun.

Descrierea companiei

Societatea noastra este unul dintre cei mai dinamici furnizori de produse bio, raw, vegane de pe piata din Romania. Importam si distribuim marci de prestigiu din domeniul produselor alimentare bio, produselor de igiena personala bio si pentru curatenia casei.

Publicat 25 Iun. 2024 Reactualizat 2 Iul. 2024 Expiră 25 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.