Candidatul Ideal
- Cunostinte despre industria BPO si beneficiile acesteia pentru clienti.
- Abilitati excelente de comunicare si prezentare.
- Aptitudini analitice si capacitatea de a lucra cu date si informatii.
Descrierea jobului
- Identificarea clientilor potentiali (Lead Generation):
- Cercetarea pietei si identificarea companiilor interesate de servicii BPO (call center, suport IT, back-office).
- Utilizarea de platforme precum LinkedIn, ZoomInfo sau baze de date CRM pentru colectarea informatiilor relevante.
Comunicare initiala:
- Contactarea clientilor potentiali prin e-mail, apeluri telefonice, social media etc.
- Prezentarea serviciilor companiei si stabilirea unei relatii initiale.
Calificarea lead-urilor:
- Analizarea nevoilor clientilor si determinarea compatibilitatii cu serviciile noastre.
Descrierea companiei
Global Remote Services (GRS) este o companie specializată în externalizarea proceselor de afaceri (BPO) cu sediul în București, România. Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, GRS oferă o gamă variată de servicii de contact center și back-office multilingve și multicanal, inclusiv suport pentru clienți, asistență tehnică și servicii de back-office.
Compania dispune de două locații operaționale în România: București și Piatra Neam și aproximativ 650 de angajați.
Începând cu 2023, GRS face parte din grupul Be Ys și a extins operațiunile sale la nivel global, deschizând noi locații în Franța, Bulgaria, Maroc, Tunisia și Madagascar, oferind soluții avansate în domenii precum încredere digitală, servicii cloud, publicare software, cercetare și dezvoltare și sănătate digitală
- 15 Ian. 2025
Data Analyst- Lingua Italiana -Full/Part Time- Remote/Hybrid
ABBREVIA RO SRL
Cluj-Napoca, Turda, Floresti și alte orașe3200 RON net / lună