Kundeberatung / Customer Desk / RELATII CLIENTI
LOGISTREAM INTERNATIONAL S.R.L
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Din data de 02.09.2024 suntem in cautare de agent relatii clienti dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre din departamentul logistic. Daca esti o persoana organizata, orientata catre detalii si ai abilitati excelente de comunicare, aceasta este o oportunitate excelenta pentru tine.
- avantaj experienta in transporturi rutiere sau vanzari minim 2 ani;
- cunostinte de limba germana nivel avansat.
- cunoasterea oricarei limbi straine din urmatoarele: engleza. franceza, sarba, turca, poloneza, ceha sau bulgara, reprezinta dе asemenea un avantaj;
- cunoasterea pietei de transport;
- cunostinte minime de geografie;
- studii medii sau superioare;
- cunostinte operare PC si MS Office;
- abilități excelente de planificare și organizare, cu atenție la detalii;
- aptitudini dе comunicare in relatia clientii, subcontractorii si cu soferii societatii;
- capacitate dе lucru in conditii dе stres, flexibilitate si independenta;
- capacitate dе acumulare rapidă a cunoştinţelor noi;
- capacitate dе munca în echipa;
- comportament adecvat si o voce prietenoasa;
- orientare catre clienti si servicii;
- talent organizatoric;
- capabil sa respecte termenele limita;
- avantaj experienta in transporturi rutiere sau vanzari minim 2 ani;
- cunostinte de limba germana nivel avansat.
- cunoasterea oricarei limbi straine din urmatoarele: engleza. franceza, sarba, turca, poloneza, ceha sau bulgara, reprezinta dе asemenea un avantaj;
- cunoasterea pietei de transport;
- cunostinte minime de geografie;
- studii medii sau superioare;
- cunostinte operare PC si MS Office;
- abilități excelente de planificare și organizare, cu atenție la detalii;
- aptitudini dе comunicare in relatia clientii, subcontractorii si cu soferii societatii;
- capacitate dе lucru in conditii dе stres, flexibilitate si independenta;
- capacitate dе acumulare rapidă a cunoştinţelor noi;
- capacitate dе munca în echipa;
- comportament adecvat si o voce prietenoasa;
- orientare catre clienti si servicii;
- talent organizatoric;
- capabil sa respecte termenele limita;
Descrierea jobului
- organizeaza si administreaza responsabil toate datele primite din partea clientilor companiei.
- pastreaza legatura cu clientii companiei;
- dezvoltarea ︁︈︂︂︃︂︃︇︂︁︈colaborarii cu clientii existenti sau potentialii clienti noi;
- planifica si organizeaza activitatile zilnice ale departamentului de care apartine;
- intocmirea documentelor necesare pentru transportul de marfă, inclusiv facturi, avize de însoțire și alte documente legale;
- va colecta toate datele si toate informatiile cu care intra in contact si le va verifica cu atentie, transmitandu-i superiorului in timp util;
- identificarea si implementarea constanta a imbunatatirilor in procesele de transport si logistica, pentru a asigura eficienta si reducerea costurilor
- va participa la programul de scolarizare initiat de angajator, la toate cursurile de formare profesionala, teoretice si practice, initiate si finantate de catre angajator;
- va folosi mijloacele necesare pentru buna functionare a activitatii societatii in concordanta cu interesele legitime ale angajatorului;
- se preocupa de imbunatatirea permanenta a pregatiri sale profesionale si de specialitate;
- orientat spre rezultat – lucrează pentru indeplinirea si depasirea obiectivelor, este perseverent, stabilind standarde inalte pentru sine.
Cautam prioritar colegi care doresc un contract de munca nelimitat si o cariera in domeniu.
Beneficii:
- salariu foarte atractiv;
- bonusuri pentru clienti noi
- prime de vacanta si sarbatori;
- sesiuni de training;
- oportunitatea de a se dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, proactiv, atent la natura, alaturi de o echipa tanara;
- bonusuri in functie de performanta;
- loc de munca stabil intr-o companie aflata intr-o continua dezvoltare;
- oportunitati reale de dezvoltare profesionala si promovare in interiorul companiei.
- pastreaza legatura cu clientii companiei;
- dezvoltarea ︁︈︂︂︃︂︃︇︂︁︈colaborarii cu clientii existenti sau potentialii clienti noi;
- planifica si organizeaza activitatile zilnice ale departamentului de care apartine;
- intocmirea documentelor necesare pentru transportul de marfă, inclusiv facturi, avize de însoțire și alte documente legale;
- va colecta toate datele si toate informatiile cu care intra in contact si le va verifica cu atentie, transmitandu-i superiorului in timp util;
- identificarea si implementarea constanta a imbunatatirilor in procesele de transport si logistica, pentru a asigura eficienta si reducerea costurilor
- va participa la programul de scolarizare initiat de angajator, la toate cursurile de formare profesionala, teoretice si practice, initiate si finantate de catre angajator;
- va folosi mijloacele necesare pentru buna functionare a activitatii societatii in concordanta cu interesele legitime ale angajatorului;
- se preocupa de imbunatatirea permanenta a pregatiri sale profesionale si de specialitate;
- orientat spre rezultat – lucrează pentru indeplinirea si depasirea obiectivelor, este perseverent, stabilind standarde inalte pentru sine.
Cautam prioritar colegi care doresc un contract de munca nelimitat si o cariera in domeniu.
Beneficii:
- salariu foarte atractiv;
- bonusuri pentru clienti noi
- prime de vacanta si sarbatori;
- sesiuni de training;
- oportunitatea de a se dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, proactiv, atent la natura, alaturi de o echipa tanara;
- bonusuri in functie de performanta;
- loc de munca stabil intr-o companie aflata intr-o continua dezvoltare;
- oportunitati reale de dezvoltare profesionala si promovare in interiorul companiei.
Descrierea companiei
# SPECIAL DELIVERIES, DIRECT AND TIME-CRITICAL TRANSPORTS, PROCUREMENT LOGISTICS, EXPRESS OVERNIGHT, CUSTOMS CLEARANCE IMPORT/EXPORT SERVICES, OWN FLEET, EXCLUSIVE PARTNERS, REAL-TIME GPS & TRACKING #
Founded in 2007, the logistics company, Logistream International, specialises in direct and customised transports, Europe-wide time-critical procurement and outbound logistics, express overnight transports and customs clearance import/export services for countries such as Serbia, Macedonia, Turkey, Ukraine, Russia, Norway or Switzerland.
Besides our 120 exclusive contractual partners whose vehicles drive only on behalf of our company, we have invested into our own fleet in order to be ready to meet the needs of any company. Due to our customers frequent demands, we have been focusing on the development of our own fleet which consists now of over 80 vehicles, from vans to semi-trailer trucks, daily available for you. Also, it is noteworthy to emphasize here the wide variety of vehicle availability owing to to approx. 710 ,,ad-hoc” partner companies with whom we work through a self-contained network (no freight exchange !) on the basis of a regular cooperation.
Founded in 2007, the logistics company, Logistream International, specialises in direct and customised transports, Europe-wide time-critical procurement and outbound logistics, express overnight transports and customs clearance import/export services for countries such as Serbia, Macedonia, Turkey, Ukraine, Russia, Norway or Switzerland.
Besides our 120 exclusive contractual partners whose vehicles drive only on behalf of our company, we have invested into our own fleet in order to be ready to meet the needs of any company. Due to our customers frequent demands, we have been focusing on the development of our own fleet which consists now of over 80 vehicles, from vans to semi-trailer trucks, daily available for you. Also, it is noteworthy to emphasize here the wide variety of vehicle availability owing to to approx. 710 ,,ad-hoc” partner companies with whom we work through a self-contained network (no freight exchange !) on the basis of a regular cooperation.
Publicat
31 Oct. 2024
Reactualizat
31 Oct. 2024
Expiră
30 Nov. 2024
Joburi similare
-
- 21 Nov. 2024
SPANIOLA CUSTOMER SERVICE 3650 - 5000 LEI + BONUSURI PLOIESTI
CR EURO SERVICES
Ploiesti3500 - 5000 RON net / lună -