Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Junior Social Media Specialist

mateco
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ești pasionat de rețelele sociale și dorești să îți construiești o carieră în marketing? Alătură-te echipei mateco și ajută-ne să creăm și să implementăm strategii de social media care fac diferența!

Ne dorim de la tine sa ai:
  • Experiență de bază în dezvoltarea de newslettere;
  • Cunoștințe de bază în marketing digital și social media;
  • Cunoștințe avansate de limba engleză;
  • Experiență în utilizarea Meta Business Suite și LinkedIn Business Manager, precum și în rularea de anunțuri plătite pe platformele de social media;
  • Abilități bune de scriere și editare, inclusiv cunoștințe de copywriting;
  • Creativitate și capacitatea de a înțelege și respecta identitatea unui brand;
  • Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona mai multe sarcini simultan, cu termene limită strânse;
  • Experiență de minim 1 an în redactarea articolelor pentru mediul online;
  • Cunoștințe de bază de design grafic și video editing reprezintă un plus (ex. Canva, Adobe Premiere Pro, etc.);
  • Experiență în utilizarea suitei Microsoft Office și experiență de bază în utilizarea suitei Office365;
  • Cunoștințe elementare de fotografie și videografie, inclusiv utilizarea echipamentelor foto-video și a aplicațiilor simple de editare.

Descrierea jobului

Te vei ocupa de:
  • Planificarea, crearea și publicarea de conținut pe diversele canale de social media ale companiei (Facebook, ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, etc.);
  • Dezvoltarea de conținut creativ și atrăgător (texte, imagini, video) care să fie în conformitate cu brandul companiei;
  • Monitorizarea și gestionarea interacțiunilor (comentarii, mesaje private) cu publicul pe platformele de social media;
  • Analizarea performanțelor postărilor și campaniilor (reach, engagement, conversii) și pregătirea rapoartelor periodice;
  • Colaborarea cu echipa de marketing pentru a susține campanii integrate și pentru a respecta liniile generale ale strategiei de brand;
  • Cercetarea și identificarea trendurilor noi în social media și propunerea de idei inovatoare pentru creșterea vizibilității și interacțiunii;
  • Participarea la crearea de campanii plătite (ads) și ajustarea acestora pe baza rezultatelor;
  • Verificarea datelor și rapoartelor din diferite sisteme de analytics pentru a optimiza în permanență strategiile de digital marketing în derulare sau care urmează să fie implementate;
  • Crearea continutului pentru newsletter-ul companiei;
  • Organizarea de ședințe foto-video în vederea creării de conținut nou pentru conturile de social media și site-ul companiei;
  • Participarea la evenimentele unde compania este prezentă și implicarea în pregătirea pentru evenimentele interne și externe;
  • Efectuarea de deplasări on-site în vederea creării de conținut pentru promovarea companiei;
  • Monitorizarea notorietății brand-ului companiei, precum și a concurenței.

Iti oferim:
  • Tichete de masă – la valoarea bruta de 40 RON/zi lucrata
  • Decontare transport in limita sumei de 250 RON/luna
  • Ore suplimentare platite
  • Concediu de odihnă: 21 zile/an + 1 zi liberă/an pentru ziua de naștere
  • Asigurare medicala privata – dupa 12 luni vechime in companie
  • Acces la programe de instruire si dezvoltare

Descrierea companiei

Suntem cel mai mare furnizor de echipamente pentru construcție și industrie disponibile pentru închiriere din România, fiind one-stop shop și partener de încredere pentru clienții noștri. Suntem parte din mateco Group, un concern internațional cu peste 50 de ani de experiență în sectorul închirierii de echipamente pentru lucrul la înălțime, ce deține în prezent o rețea extinsă în 15 țări din Europa și America Latină și o flotă modernă de peste 40.000 de unități, disponibile din peste 160 de locații din lume.

La mateco, nu oferim doar echipamente, ci asigurăm liniștea clienților, ghidându-ne activitatea după principiile siguranței, excelenței și fiabilității. Obiectivul nostru este de a deveni standardul de excelență în industrie și depunem toate eforturile pentru ca fiecare experiență de închiriere să fie perfect aliniată cu nevoile și așteptările clienților.

Pentru echipa noastră acest lucru de traduce în dedicare, responsabilitate, susținere reciprocă și îmbunătățire continuă, cultura noastră fiind clădită pe aceste principii și pe încrederea că doar printr-un mediu de lucru bazat pe spirit de echipă și respect putem ajunge ÎMPREUNĂ, LA URMĂTORUL NIVEL.

Publicat 3 Oct. 2024 Reactualizat 5 Oct. 2024 Expiră 2 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.