Candidatul Ideal
- Abilitati excelente de comunicare
- Dorinta de a invata intr-un mediu dinamic
- Atent la nevoile clientilor
- Capabil sa gestioneze mai multe sarcini simultan
- Proactiv
- Flexibil
- Dornic de a invata
- Studii medii sau superioare
- Cunostinte de baza de operare PC (pachet office, e-mail)
Descrierea jobului
- Tine legatura cu clientul telefonic, pe mail sau fata in fata;
- Raspunde cu promptitudine problemelor clientului;
- Primeste si inregistreaza corect in sistemul informatic al companiei comenzile clientilor (restaurante, statii);
- Verifica si proceseaza comenzile primite din partea clientului;
- Verifica livrarea produselor si rezolva problemele aparute;
- Controleaza si rezolva problemele de calitate;
- Actualizeaza periodic formularul de comanda;
- Tine in permanenta legatura cu clientul (punctele de livrare);
- Gestioneaza documentele specifice activitatii (documente de intrare-iesire, rapoarte, facturi, notificari);
- Intocmeste facturile pentru serviciile furnizate clientului;
- Pastreaza inregistrarile privind interactiunile si comenzile primite din partea clientului;
- Inregistreaza detalii privind problemele, comentariile si reclamatiile aparute;
- Comunica si colaboreaza cu toate departamentele interne din cadrul companiei;
- Intocmeste rapoarte lunare (Key Figures, analize etc.)
Descrierea companiei
O companie globala, privata, axata pe inovarea, optimizarea si gestionarea lanturilor de aprovizionare ale brandurilor de top, servind clienti in peste 40 de tari, infiintata in 1974.
https://havi.com/
Joburi similare