Candidatul Ideal
- Minimum 2 ani experienta in salarizare;
- Atestat de Inspector Salarizare/ Inspector Resurse Umane constituie avantaj;
- Cunoasterea legistatiei in domeniul salarizarii si muncii;
- Experienta de lucru in aplicatia Sal constituie avantaj;
- Foarte bune abilitati de operare in Microsoft Office;
- Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
- Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor, receptivitate, spirit de echipa.
Descrierea jobului
Gestionarea unui portofoliu de clienţi şi furnizarea de servicii de salarizare pentru clienţii alocaţi:
- tichete de masă
- decontarea abonamentelor de RATB și Metrorex
- abonament medical
- masaj la birou
- posibilitatea de a lucra si in regim de telemunca
- participarea la cursuri de specialitate
- posibilitatea de a te dezvolta ca profesionist și de a avansa în cadrul echipei.
- Realizarea comunicării cu clienţii alocaţi
- Verificare pontaj, inregistrare si operare certificate medicale, concedii, absente, avansuri, etc;
- Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii)
- Calculul, înregistrarea şi declararea impozitelor şi taxelor către bugetul de stat
- Realizarea de rapoarte conform solicitarilor clienţilor
- tichete de masă
- decontarea abonamentelor de RATB și Metrorex
- abonament medical
- masaj la birou
- posibilitatea de a lucra si in regim de telemunca
- participarea la cursuri de specialitate
- posibilitatea de a te dezvolta ca profesionist și de a avansa în cadrul echipei.
Descrierea companiei
Enter HR Professional, cu mai mult de 10 ani de experienta in domeniul outsourcing-ului de resurse umane, prin intermediul consultantilor nostri, ofera servicii de consultanta integrata companiilor care doresc externalizarea serviciilor de de administrare de personal, salarizare, servicii pentru expati, consultanta legislativa, intocmirea Regulamentului Intern si a Fiselor de post etc.
Joburi similare