Candidatul Ideal
- Absolvent de studii superioare cu profil economic;
- Cunoștințe de legislație a muncii și legislație conexă (cunostinte operare in REVISAL)
- Cunostințe de legislație financiar-contabilă;
- Cunostințe de operare program de contabilitate;
- Cunoasterea Pachetului MS Office;
- Preocupare permanentă pentru actualizarea cunostințelor în funcție de schimbările legislației în domeniu;
- Capacitate de analiză şi sinteză, atenție la detalii;
- Abilitatea de a lucra cu termene-limită;
- Abilitați foarte bune de comunicare şi de lucru în echipă;
- Atitudine pozitivă, flexibilitate şi proactivitate;
Descrierea jobului
- verificarea și înregistrarea documentelor pentru calcul salarii (cereri de CO, CM,CFP, popriri, retineri);
- gestionarea evidenței timpului de lucru (pontaje, concedii, absente, ore suplimentare)
- depunerea/transmiterea online la Casa de Sanatate a dosarelor de recuperare concedii mediicale, precum si urmarirea incasarilor acestora;
- comanda tichete de masa si evidenta acestora;
- gestionarea dosarelor de personal (CIM, acte adiționale, fișe de post, documente privind încetarea sau suspendarea raporturilor de muncă);
- administrarea bazelor de date ale angajaților REVISAL si program de contabilitate
- întocmirea și eliberarea documentelor solicitate de salariații companiei (adeverințe, documente din dosarele de personal);
- Salarizarea, Declaratia 112
- Respectarea legislației muncii
- Implementarea politicilor de resurse umane
- pachet slarial atractiv in corelatie cu experienta si competentele de lucru
Joburi similare