Candidatul Ideal
Căutăm un candidat care să îndeplinească următoarele criterii:
- Studii: medii sau superioare.
- Certificat de Inspector Resurse Umane.
- Curs de salarizare.
- Cunoștințe avansate de limba engleză.
- Competențe avansate de operare PC (Microsoft Office).
- Cunoștințe solide de legislație a muncii și legislație conexă.
- Cunoștințe legislative privind operarea datelor cu caracter personal.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare.
- Capacitate de organizare și planificare a activităților.
- Orientare spre rezultat și respectarea termenelor.
- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă.
- Experiență de minimum 4 ani pe un post similar.
Descrierea jobului
În cadrul acestui rol, principalele activități vor fi următoarele:
- Organizarea procesului de recrutare și selecție a personalului (realizarea și postarea anunțurilor de recrutare, screening CV-uri, gestionarea bazei de date cu candidații, planificarea și participarea la sesiuni de interviuri, oferirea de feedback final candidaților).
- Asigurarea formalităților de angajare și gestionarea Revisalului.
- Gestionarea dosarelor de personal (CIM, acte adiționale, fișe de post, documente privind încetarea sau suspendarea raporturilor de muncă).
- Administrarea bazelor de date ale angajaților.
- Elaborarea și actualizarea fișelor de post.
- Elaborarea și revizia Regulamentului Intern.
- Întocmirea și eliberarea documentelor solicitate de salariații companiei (adeverințe, documente din dosarele de personal).
- Verificarea și centralizarea pontajului salariaților, calculul beneficiilor (tichete de masă, transport).
- Oferirea de suport pentru calculul salariilor, în funcție de clauzele negociate, politica firmei și legislația în vigoare.
- Întocmirea documentației specifice pentru obținerea formularelor A1.
- Gestionarea delegațiilor și detașărilor externe.
- Menținerea relației operaționale cu instituții de stat acreditate (ITM, ANOFM, CNPP).
- Facilitarea integrării noilor angajați în companie.
- Oferirea de suport și consiliere salariaților companiei.
- Alte activități specifice departamentului de resurse umane.
- Pachet salarial competitiv
- Al 13 lea salariu
- Tichete de masa
- Transport decontat
- Asigurare medicala privata
Descrierea companiei
MARAL SERVICES S.R.L. - Agent de munca temporara – recruteaza personal calificat pentru proiecte locale si in strainatate.
Joburi similare