Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Inspector Resurse Umane

Aquila Part Prod Com SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

-Absolvent studii superioare;
-Atestat inspector resurse umane;
-Experienta in domeniul administrarii de personal minim 2 ani;
-Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;
-Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)
-Cunostinte bugetare-contituie avantaj
-Cunostinte limba engleza - nivel mediu, scris si vorbit;
-Abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;
-Capacitate de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor;
-Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;

Descrierea jobului

-Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (dosare de angajare, modificare CIM, lichidare, schimbari de functie, cercetari disciplinare, evaluari, normari, ︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︄etc);
-Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a modificarilor aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;
-Recruteaza si desfasoara sau organizeaza interviuri pentru ocuparea pozitiilor vacante din companie;
-Informeaza noul angajat cu privire la documentele necesare angajarii, regulamentul intern, precum şi orice alte documente stabilite prin procedurile interne si dispozitiile legale;
-Intocmeste si elibereaza toate tipurile de adeverinte si acte solicitate de salariatii societatii cu respectarea prevederilor legale;
-Participa la intocmirea, organizarea si evidenta planului de concedii de odihna anuale si lunare. Deasemenea tine evidenta cererilor de concediu si intocmirea situatiei lunare a concediilor, precum si operarea acestora in sistemul informatic;
-Administreaza fisele de post;
-Intocmeste rapoarte specifice activitatii de administrare personal;
-Scanare si arhivare documente;

Oferta, beneficii:
- salariu motivant
- tichete de masa
- abonament de preventie si profilaxie la clinica Medlife
- zile suplimentare de concediu in functie de vechimea totala in munca
- telefon serviciu
- laptop
- posibilitate de dezvoltare intr-o companie nationala de top

Descrierea companiei

AQUILA operează în România și Republica Moldova, cu un model de afaceri integrat, cu activitate în următoarele segmente de afaceri: distribuție, logistică și transport. AQUILA vinde produse de larg consum în peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum, care acoperă peste 90% din piață. Portofoliul de produse integrat însumează peste 10.000 produse, cu mărci proprii precum Gradena: legume și fructe congelate; LaMasă: semipreparate congelate din carne; Yachtis: produse congelate de pește și fructe de mare; precum și mărci consacrate din diferite categorii precum: produse de îngrijire personală – Rexona, Dove; dulciuri – Kinder, Raffaello, Snickers sau Mars; cafea – Lavazza; produse de curățenie – Dero, Cif sau Coccolino; mâncare pentru animale de companie – Whiskas, Pedigree; produse igienă – Kleenex, Kotex, Zewa, Tena, Libresse; scutece copii – Huggies; legume congelate și conserve – Bonduelle; smântâna vegetală și frișcă vegetală – Gran Cucina și Hulala; pește și preparate din pește – Frosta.
Publicat 21 Aug. 2024 Reactualizat 18 Sept. 2024 Expiră 20 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.