Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Inginer ofertare - Instalatii ( electrice/sanitare/hvac )

S.C. UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGAMENT S.A
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Absolvent de studii superioare tehnice/economice;
- Experienta in utilizarea programelor Microsoft (Excel, Word, Outlook), programe ️️️︂︀︍︈︍​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎de devize (Windev sau Intersoft);
- Cunostinte de: AutoCad, legislatia achiziitilor publice;
- Cunostinte de limba engleza (reprezinta avantaj) ;
- Capacitate de comunicare si negociere;
- Persoana organizata, motivata, responsabila, atenta la detalii;
- Atitudine pro-activa, spirit de echipa;

Descrierea jobului

- Analizeaza documentele si datele de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini etc);
- Formuleaza si inainteaza catre ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄responsabilul de oferta – dupa caz - cereri de clarificare privitoare la lucrarea ce urmeaza a fi ofertata;
- Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea obtinerii celor mai bune preturi de servicii, materiale si echipamente pentru a le introduce in deviz si construieste o baza de date pe care o actualizeaza permanent;
- Stabileste impreuna cu directorul tehnic forma de organizare a ofertei financiare;
- Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate, unde este cazul;
- Intocmeste oferta financiara pe baza costurilor evaluate in conformitate cu cerintele documentatiei primite de la responsabilul de afacere si cu inchiderea convenita si aprobata de companie;
- Intocmeste cererile de oferta pentru materiale, echipamente si servicii si le transmite catre departamentul de aprovizionare;
- Intocmeste oferta pe categorii de lucrări in funcţie de ofertele primite, cu respectarea cerintelor tehnice si de calitate solicitate prin caietul de sarcini;
- Realizează analiza comparativa a ofertelor primite;
- Isi insuseste documentaţia de ofertare, formuleaza solicitari de clarificare acolo unde este cazul, identifica materialele principale, echipamentele necesare si normele de execuţie;
- Stabileşte soluţii alternative, cand este cazul;
- Intocmeste planul de business in forma sumara, P&L si CF in formatele primite de la Financiar, in baza costurilor estimate si a inchiderii aprobate;
- Intocmeste situatii de plata la solicitarea Managerului de Proiect;
- Elaboreaza situatii de lucrari spre decontare pentru proiectele in derulare;
- Raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa depunerea ofertei;
- Participa la editarea documentatiei pentru licitatie.

Descrierea companiei

UTI Construction & Facility Management este o companie specializată în soluții de construcții și servicii profesionale de facility management. Furnizăm servicii administrative și tehnice complete pentru orice tip de construcție (spații comerciale, rezidențiale, bancare, publice, industriale, logistice, clădiri de birouri).

Avem o vastă experiență în domeniul construcțiilor și instalațiilor, oferind servicii specializate pentru fiecare ramură a ingineriei din acest sector, pentru realizarea unor obiective de infrastructura civilă sau critică cu aplicații în domenii precum:

Transporturi (aeroporturi, porturi, metrou) Industrie (stații de epurare, facilități de producție, spații logistice, utilități publice) Infrastructură publică (spitale, arene sportive, stadioane, săli polivalente, clădiri administrative, obiective de patrimoniu, iluminat public inteligent) Spații comerciale și de afaceri (mall-uri, clădiri de birouri, etc)
Publicat 2 Sept. 2024 Reactualizat 16 Sept. 2024 Expiră 2 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.