Inginer de Planificare Senior
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Minim 5 ani experienţa intr-o poziţie similara;
- Competențe avansate în Primavera (experiență demonstrată cu programe de execuție complexe, încărcate cu resurse, analiza performanței folosind EVM, interpretarea datelor, Curbe S, Rapoarte, etc.);
- Cunoștințe solide de MS Excel;
- Noțiuni fundamentale de management al proiectelor aliniate la standardul PMI.
Descrierea jobului
- Participă la analiza inițială a cerințelor proiectelor (specificații și cerințe contractuale) și colaborează cu echipa de proiect in vederea dezvoltării WBS-ului;
- Dezvoltă graficul inițial al proiectului ținând cont de cele mai bune practici în domeniu;
- Aplică tehnici și recomandări de manual pentru construirea corectă și actualizarea cu acuratețe și la intervalele stabilite a graficelor de execuție încredințate;
- Urmărește proiectele încredințate la nivel de portofoliu, în vederea raportării consolidate a progresului;
- Întocmește și prezintă rapoarte de stare asupra performanței proiectelor în cadrul ședințelor de proiect, semnalând abaterile de timp și cost față de proiectul de referință (baseline) și propune soluții pentru aducerea proiectului pe linia de plutire;
- Este în permanentă legătură cu ceilalți membri ai echipei de proiect, in vederea obținerii datelor necesare pentru actualizarea planificării;
- Execută vizite în șantiere pentru a constata personal progresului fizic al lucrărilor;
- Participă, alături de ceilalți membri ai echipei de proiect, la alocarea resurselor si semnalează situațiile de supra alocare sau lipsa resurselor, propunând soluții pentru replanificarea graficului de execuție sau ajustarea numărului de resurse ;
- Participă la analiza de risc efectuată în cadrul ședințelor de proiect și propune soluții legate de planificarea activităților de răspuns la risc;
- Asigura suport echipelor de proiect, în limitele sale de competență, in vederea finalizării proiectelor în termenii contractuali;
- Răspunde de acuratețea informațiilor din rapoartele pe care le întocmește și pe care le prezintă către superiori si acționari;
- Urmărește sincronizarea comenzilor cu graficul de execuție a proiectelor și îl informează din timp pe managerul de proiect asupra corelării activităților din grafic cu stadiul livrărilor.
Descrierea companiei
UTI Construction & Facility Management este o companie specializată în soluții de construcții și servicii profesionale de facility management. Furnizăm servicii administrative și tehnice complete pentru orice tip de construcție (spații comerciale, rezidențiale, bancare, publice, industriale, logistice, clădiri de birouri).
Avem o vastă experiență în domeniul construcțiilor și instalațiilor, oferind servicii specializate pentru fiecare ramură a ingineriei din acest sector, pentru realizarea unor obiective de infrastructura civilă sau critică cu aplicații în domenii precum:
Transporturi (aeroporturi, porturi, metrou) Industrie (stații de epurare, facilități de producție, spații logistice, utilități publice) Infrastructură publică (spitale, arene sportive, stadioane, săli polivalente, clădiri administrative, obiective de patrimoniu, iluminat public inteligent) Spații comerciale și de afaceri (mall-uri, clădiri de birouri, etc)