Import customer service & documentation
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Capacitatea de a se adapta
Spirit de echipa
Capacitatea de a intelege procedee de lucru
Capacitatea de a comunica
Capacitatea de a indeplini sarcinile
Capacitatea de rezolvare a unor probleme
Capacitatea de a efectua calcule matematice simple
Capacitatea de a lucra independent
Capacitatea de a lucra în echipă
Abilitati în utilizarea uneltelor si echipamentelor
Utilizarea eficienta a materialelor
Utilizarea eficienta a timpului de muncă
Respectul faţă de lege
Respectul faţă de şeful ierarhic
Respectul fata de colegi
Respectul faţă de interesele societatii
Respectarea regulamentelor şi deciziilor aplicabile
Aptitudini deosebite
Asumarea responsabilitatilor
Efort intelectual
Descrierea jobului
Transmite catre clienti avizarile de sosire a navei ︁︈︂︂︂︂︀︃︀/ containerelor, in format electronic, cu 48 de ore inaintea sosirii acestora;
Avizeaza, in scris cat si telefonic, clientii de eventualele intarzieri ale navelor;
Transmite catre clienti liberul de vama.
Solicita de la clienti sau de la comisionarii vamali ai acestora, copii ale declaratiei vamale de import in vederea incarcarii pe autocamion/tren;
Transmite catre terminalul de containere comenzile de incarcare / descarcare /transboard de marfa.
Transmite catre firma de transport subcontractata, comanda ferma de transport auto.
Abordeaza clienti noi, promoveaza serviciile oferite de Companie prin transmiterea pe mail a prezentarilor si a ofertelor de transport maritim cat si rutier;
Raspunde la cererile de cotatie venite din partea clientilor.
Inregistreaza si raporteaza activitatea de vanzari si marketing in formatele specifice.
Culege date referitoare la piata in care activeaza Compania, cat si date despre concurenta;
Urmareste respectarea standardelor de imagine si protocol, cat si respectarea standardelor privitoare la corespondenta interna;
Asigura comunicarea cu celelalte departamente in vederea prelucrarii informatiilor primite / transmise;
Intretine, completeaza informatiile in formatele/rapoartele specifice;
Participa la organizarea evenimentelor legate de promovarea imaginii firmei;
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
Descrierea companiei
AKKON ROMANIA in calitate de reprezentant in Romania al Armatorului AKKON MARITIME TRANSPORT AND TRADE, ofera servicii de transport maritim containerizat (flota proprie de nave si containere) cu serviciu saptamanal spre/din Constanta, pentru urmatoarele porturi:
Turcia – Ambarli, Gebze, Gemlik, Izmir, Iskenderun; Tunisia – Sousse, Bizerte; Algeria – Annaba, Algiers, Oran; Libia – Misurata, Al Khoms, Benghazi, Tripoli; Rusia – Novorossiysk; Ucraina – Odessa, izmail; Spania – Barcelona, Castellon, Valencia; Italia – Genoa, Salerno; Israel – Ashdod, Haifa; Maroc – Casablanca; China – Shanghai(Taicang), Ningbo, Nansha; India – Mundra, Nhava Sheva; Belgia – Antwerpen; UK – Felixstowe – in curand
Serviciul de linie opereaza in Portul Constanta Nord – terminal SOCEP, putem asigura servicii de transport auto containerizat, stuffing / stripping marfa, depozitare, servicii formalitati vamale, etc.
- 21 Nov. 2024
CUSTOMER SUPPORT (BACK-OFFICE, OFFICE BASED)
Ascensos Contact Centres Romania SRL
București, Ilfov3697 RON net / lună - 31 Oct. 2024
Gestiunea furnizorilor si a clientilor / Import-export
CONFIDENTIAL
Bragadiru4500 - 6500 RON net / lună -