Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

HR Generalist

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

We’d love it if you had:

  • Bachelor's degree in HR or a related field.
  • Certificate of Human Resources Inspector.
  • Knowledge of labor legislation
  • Knowledge ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄of the employee life-cycle in a company
  • Advanced PC operating skills (Excel, Word).
  • Strong attention to detail, excellent organizational and prioritization skills.
  • Exceptional communication and interpersonal skills.
  • Positive attitude and a people-oriented approach.

You need to successfully:

  • Work closely with the HR Admin team to analyze and implement departmental projects from different areas such as Employee Relations, Benefits, Payroll.
  • Ensure effective communication with the other team members to achieve project goals.
  • Provide regular updates on project progress, challenges, and solutions.
  • Partner with software vendors, ( HR system and HR chatbot ) to improve the existing systems.
  • Identify opportunities for system improvements and new project implementations.
  • Coordinate the integration of new workflows and functionalities with vendors.
  • Test and troubleshoot new system features to ensure they meet organizational needs.
  • Offer support to the HR Admin team when needed in different internally projects
  • Providing support to colleagues within the HR division.
  • Developing various reports for the HR department.
  • Active involvement in various HR digitization projects.

What comes with the job?

  • A real motivating salary package;
  • Specialized trainings;
  • Medical services subscription;
  • Remote work option;
  • Stable & Secure work environment.


Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
 

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

 

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
 

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 28 Iun. 2024 Reactualizat 1 Iul. 2024 Expiră 28 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.