Candidatul Ideal
What we’re looking for:
- Bachelor’s degree;
- Fluency in French (at least B2 level);
- Customer IT support experience would be a plus;
- Problem solving skills and ability to provide level one technical assistance;
- Team-worker attitude; Proactivity;
- Customer-oriented approach & solution focused;
- Analytical skills are a must;
- Excel medium level.
Descrierea jobului
- Provide support to all Workday users through various channels (phone, chat, email.)
- Find and propose solutions for different topics related to Workday (internal move of staff/team, creation of management supervisory) in collaboration with the managers and HR BP.
- Collaborate with IS/IT colleagues to resolve anomalies related to the creation of Workday users (Michelin ID, email account, employee ID, etc.)
- Collaborate with next level of support to identify solutions to anomalies and/or data management difficulties and analyze possible requests for mass loading of new data into Workday.
- Open Snow tickets for any changes requested in Workday (new employees or change of role etc).
- Offer support to the managers/ HR BP by implementing the creation of new reports or offers alternatives, depending on needs.
- Participate proactively in future developments (testing new functions).
- Participate in meetings related to implementations, new versions, workshops related to Workday.
In Michelin we offer:
- Flexible work schedule and home-office options
- A customizable benefits package with options to choose: gym access, medical or dental services, private retirement pension, deduction of public transport costs, cultural activities vouchers etc.
- Private medical subscription;
- Life insurance;
- Lunch vouchers and discounts;
- Deduction of vacation costs.
How we recruit:
Once you submit your application, one of our recruiters reviews it. If your profile fits our role:
- We have a phone call to get to know each other;
- We hold assessments to see your language skills and competencies;
- We meet in a face to face (or online, depending the context) interview, with a recruiter and the hiring manager.
Pass all stages with flying colors, and we’ll send you our offer.
Descrierea companiei
Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).
ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.
De unde vin succesul și ideile? Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.
Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.
Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine. De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului. Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.
https://jobs.michelin.ro/