Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

HR Admin Specialist

FieldStar
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem in cautarea unui profesionist in domeniul resurselor umane care sa intregeasca echipa noastra. Cautam o persoana cu 5-10 ani experienta in gestionarea activitatilor de administrare personal si salarizare, pasionat de domeniu si dornic de dezvoltare continua.

Competente si calificari:
  • Absolvent(a) studii superioare;
  • Experienta de 5-10 ani in administrare personal;
  • Experienta in administrare personal in retail, agentie de HR, productie sau constructii - reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte solide de legislatie si procese de resurse umane si salarizare;
  • Atitudine proactiva si implicare in identificarea oportunitatilor de imbunatatire a proceselor de resurse umane;
  • Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si de a respecta termenele limita.
  • Orientare spre rezultate;Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel)

Descrierea jobului

In cadrul acestui post vei:
  • Elabora, gestiona si actualiza dosarele de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii/notificari ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀de incetare, decizii suspendare/incetare suspendare, cercetari disciplinare, adeverinte etc);
  • Transmite si corecta datele în REVISAL referitoare la noile contracte individuale de munca, modificarile din actele aditionale, suspendarile de activitate, detasare, corectiile si incetarea activitatii;
  • Mentine evidenta expirarii fiselor de aptitudine/avizele medicale de la medicina muncii si mentine relatia cu prestatorul de servicii SSM si SU;
  • Gestiona corect masurile disciplinare pentru a evita pierderea angajatilor si a litigiilor;
  • Realiza evidena lunara a concediilor de odihna, medicale, a concediilor fara plata;
  • Centraliza si verifica pontajele;
  • Verifica calculul salarial si pe cel al contributiilor salariale;
  • Pregati/realiza rapoartele specifice de gestionare si administrare a personalului;
  • Participa la derularea proceselor de intocmire a fiselor de post;
  • Asigura pastrarea, arhivarea si siguranta documentelor la nivelul biroului precum si confidentialitatea datelor si informatiilor.
  • Monitoriza permanent schimbarile legislative in domeniu;
  • Mentine relatiile cu ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii, etc.
  • Colabora cu alte departamente si vei oferi consultanta in probleme de resurse umane;
  • Elabora materiale informative destinate comunicarii interne (comunicari, anunturi etc.) cu privire la diverse aspecte legate de salarizare, beneficii, proceduri de lucru, noutati legislative etc.
Detalii post:
  • Salariu in functie de experienta;
  • Tichete de masa 15 RON/zi;
  • Prime de sarbatori;
  • Zi libera de ziua de nastere;
  • Asigurare medicala privata;Contract de munca nedeterminat

Descrierea companiei

Cu o experiență de peste 20 ani, Fieldstar este intersecția pentru ceea ce înseamnă retail, FMCG, brand experience, consumer engagement. Mecanismele de abordare sunt într-o dinamică zilnică, aşadar fiecare dintre noi este constant informat despre cele mai noi tendinţe din marketing şi managementul unui produs/serviciu. Portofoliul nostru depăşeste 50 de clienţi pentru care promovăm peste 100 de branduri internaţionale şi te asigurăm că experiența cumulată în cadrul Fieldstar te va ajuta să te dezvolți spre o carieră de succes în vânzări. Activăm în locaţii premium şi participăm la cele mai exclusiviste evenimente, iar tu vei avea accesul garantat! Jobul ideal există chiar aici! Fieldstar va fi compania în care abilitățile tale de comunicare şi persuasiune sunt modelate spre succes.

Publicat 20 Iun. 2024 Reactualizat 30 Iun. 2024 Expiră 20 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.