Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Front Office Assistant - Cluj Napoca

SC. BLITZ NETWORK SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Alatura-te echipei noastre ca si Front Office Assistant.

Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie.Ca si membru al echipei noastre, vei fi brand ambasadorul nostru fiind primul punct de contact pentru clientii nostri.

Descrierea jobului

Cerinte:
  • Personalitate pozitiva si dinamica: Un simt crescut al responsabilitatii si capacitatea de a aduce energie pozitiva in echipa.
  • ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄
  • Adaptabilitate si dorinta de invatare: Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare rapida.
  • Abilitati excelente de comunicare: Prioritizare si organizare eficienta a sarcinilor. Multi-tasking: Gestionare eficienta a mai multor sarcini simultan.
  • Experienta anterioara: In ofertare si servicii pentru clienti.
  • Carisma si prezenta agreabila: Abilitati interpersonale puternice si o atitudine prietenoasa.
  • Cunostinte lingvistice: Limba engleza la nivel avansat; cunoasterea altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj.

Responsabilitati principale:
  • Primirea vizitatorilor: Oferirea de solutii la nevoile acestora si asigurarea unei experiente placute.
  • Protocol: Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice.
  • Coordonare: Colaborarea cu diferite departamente pentru a asigura eficienta proceselor interne.
  • Gestionare apeluri si corespondenta: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei primite.
  • Introducerea documentelor: Administrarea bazelor de date si introducerea documentelor relevante.
  • Suport agentilor imobiliari: Asistenta in activitatea zilnica a agentilor imobiliari.

Ce iti oferim?
  • Pachet salarial motivant: Salariu competitiv si beneficii suplimentare.
  • Echipa tanara si dinamica: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa profesionista si energica.
  • Mediu de lucru motivant: Un loc de munca in care vei fi provocat si sustinut in dezvoltarea personala si profesionala.
  • Oportunitati de dezvoltare: Cursuri si training-uri pentru a-ti imbunatati competentele. Beneficiile noastre:
  • Card Blitz VIP: Acces la diverse beneficii si reduceri.
  • Pachet de sanatate privat: La una dintre clinicile de prestigiu din tara.
  • Comision 0: Pentru achizitia sau inchirierea unui apartament prin intermediul Blitz.
  • Perioada de inductie: Special gandita pentru tine, pentru a te integra usor in echipa.
  • Birou modern: Activitate desfasurata intr-un birou modern, cu acces la o terasa panoramica.

Descrierea companiei

Suntem BLITZ si de peste 14 ani pe piata imobiliara din Cluj si de doi ani la nivel national suntem un reper pentru calitatea si profesionalismul serviciilor imobiliare în România.

Suntem o forta de vanzari intr-o retea extinsa de birouri si francize in peste 23 orase din Romania, cu peste 400 de brokeri si colaboratori, animati de valorile etice BLITZ, orientati catre a servi nevoilor clientilor nostri.

Timp de 3 ani consecutivi am fost desemnati ”Agenția Anului în România” si ”Cel mai puternic brand în imobiliare”, distinctii care ne onoreaza dar si ne responsabilizeaza sa ne perfectionam permanent serviciile de consultanta imobiliara.

Misiunea noastră este sa-i ajutam pe clientii nostri sa castige mai mult timp si mai multi bani, in timp ce depun mai putin efort si iau cele mai bune decizii imobiliare favorabile lor, ajutandu-i sa-si gaseasca locuinta sau investitia potrivita.
Publicat 7 Oct. 2024 Reactualizat 18 Oct. 2024 Expiră 6 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.