-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Financiar - Logistica

DENDRIO TECHNOLOGY
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerintele noastre cu privire la pregatirea profesionala a candidatului sunt urmatoarele:
Absolvent studii economice / Informatica de Gestiune / liceu economic
Cunostiinte de Microsoft Office, Intenet - nivel mediu;
Cunostinte operare intr-un soft de contabilitate.
Capacitate de planificare si organizare

Descrierea jobului

Postul disponibil in cadrul echipei este de Economist in gestiune si presupune urmatoarele sarcini si responabilitati:
  • Evidenta contabila a ︃​︁︃︇​︁︉︀​︆conturilor la banci, clienti, furnizori, stocuri, mijloace fixe, etc.;
  • Efectuarea operatiunilor: raportari statistice, punctaje clienti, furnizori, etc.;
  • Urmarirea circuitului documentelor si a respectarii procedurilor de lucru interne ale companiei;
  • Gestionare Comenzi: Recepționarea comenzilor de la agenții comerciali, clienți, distribuitori și Directorul General.
  • Facturare: Emiterea facturilor conform comenzilor primite, asigurând acuratețea acestora; transmiterea facturilor către depozit pentru livrare, verificarea disponibilității stocului și monitorizarea întregului proces de livrare către client.
  • Transmitere Rapoarte: Pregătirea și transmiterea situațiilor și rapoartelor de clienți/ furnizori/ produse și a altor informații solicitate de Management sau departamentele de vânzări.
  • Înregistrare Facturi: Introducerea facturilor de achiziție de la furnizori interni și externi la recepția mărfii, cu atenție la crearea si corectitudinea NIR-urilor (prețuri, cantități, valori). Urmarirea NIR-urilor pentru a fi semnate de persoanele responsabile
  • Gestionare și Ordine Documente: Gestionarea facturilor, bonurilor și altor documente conform cerințelor, asigurând o arhivare riguroasă. Organizarea și gestionarea deconturilor angajaților, inclusiv bonurile de combustibil și alte cheltuieli.
  • Monitorizare Stocuri: Gestionarea stocurilor de marfă în programul de contabilitate și a produselor din stocul biroului.
  • Verificare Intrări: Verificarea prețurilor, cantităților și termenelor de valabilitate ale produselor, semnalând Managementului stocurile cu valabilitate redusă.
  • Emitere Chitanțe și Bonuri: Emiterea chitanțelor, bonurilor POS și a bonurilor fiscale în funcție de situațiile comunicate de agenții de vânzări sau clienți.
  • Colaborare Internă: Colaborarea strânsă cu departamentele interne și firma de contabilitate pentru finalizarea înregistrărilor și raportărilor financiare.

Descrierea companiei

BENEFICII
Pachet financiar aliniat la nivelul pietei ( salariu fix, bonusuri, tichete de masa )
Program fix 08:00 - 16:30
Implicare in proiecte complexe si lucrul intr-un mediu prietenos si familial;
Sansa de a face parte dintr-o echipa tanara caracterizata prin buna dispozitie si valori pe care le regasim in activitatea de zi cu zi si in cultura noastra organizationala: invatare, autonomie, agilitate si bunatate :)
Tehnica de lucru moderna
Team Building-uri periodice in care sa iti cunosti colegii si sa te bucuri de cultura noastra organizationala bazata pe resursa umana si comunicare
Beneficiu de dezvoltare profesionala: se ofera acces gratuit la suita de traininguri si certificari Bittnet, conform planului de dezvoltare profesionala agreat cu managerul direct.

Publicat 29 Nov. 2024 Reactualizat 1 Dec. 2024 Expiră 29 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.