-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

ASISTENT MANAGER CONTABILITATE SI OPERATIUNI LOGISTICE

Adrian Sistem SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Persoană dinamică, responsabilă și cu un comportament diplomat
  • Nivel mediu-avansat de limbă engleză
  • Cunoștințe solide de contabilitate primară
  • Competențe medii-avansate în operarea PC-ului (Word, Excel, Gmail, Drive, WinMentor)
  • Abilități bine dezvoltate de organizare și gestionare a timpului
  • Atenție sporită la detalii
  • Capacitate de a stabili priorități eficient
  • Experiență de minim 2 ani în activități administrative

Descrierea jobului

  • Gestionarea activităților zilnice de birou, inclusiv corespondența și arhivarea documentelor.
  • Coordonarea și supravegherea activităților administrative și logistice: livrări prin ︁︈​︂︁︉​︂︀︇​︁︁curier și transportatori interni și internaționali, organizarea comenzilor de transport (licitare și negociere prețuri, negociere timpi de livrare, informarea clienților, preluarea confirmărilor și completarea documentelor CMR).
  • Ofertare și comunicare cu clienți interni și externi pentru produsele din gama de sticlărie de laborator (managementul conturilor).
  • Plasarea comenzilor la furnizori interni și externi pentru produsele din gama de sticlărie de laborator (managementul furnizorilor).
  • Întocmirea și gestionarea facturilor, chitanțelor și altor documente financiare, inclusiv înregistrări în E-Transport și E-Factura.
  • Monitorizarea plăților, încasărilor și facturilor pentru furnizori și clienți.
  • Utilizarea programelor WinMentor și Excel pentru generarea de rapoarte și documente contabile.
  • Colaborarea cu Managerul de Producție pentru actualizarea constantă a statusului comenzilor de producție.
  • Gestionarea inventarului pe clasa de produse, în colaborare cu gestionarul.
  • Administrarea documentelor legate de flota auto (RCA, CASCO, contracte de leasing).
  • Efectuarea comenzilor de consumabile, birotică și protocol.
  • Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice.

Descrierea companiei

Adrian Sistem este o firmă de producţie pentru sticlărie de laborator si decorativă, utilizând tehnologia de suflare la arzător a tuburilor din sticlă borosilicat. Firma noastra produce produse specializate de sticlarie de laborator si decorativa.

Adrian Sistem este acum o afacere de familie de generație a doua, aflată în plină capacitate și dezvoltare de produse. Compania are parteneri stabili și reușește să ajungă la cât mai multe laboratoare și locuințe printr-o pasiune pură pentru sticlărie.

Bd. Theodor Pallady nr.47E Sector 3, București, 032258 Romania
office@adriansistem.com
www.adriansistem.com

Publicat 25 Nov. 2024 Reactualizat 25 Nov. 2024 Expiră 25 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.