Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Participa la raportarea lunara catre grup, precum si la raportarea statutara pentru entitatile grupului;
- Intocmeste analize comparative si analizeaza variatiile lunare, atat pe conturile de grup cat si pe cele locale pentru entitatile grupului;
- Dezvolta si pregateste rapoarte standardizate, in termenele solicitate (Power Bi, Excel, etc);
- Transmite catre managerii departamentelor interne rapoarte cu variatia costurilor fata buget, la nivel local, in vederea monitorizarii variatiilor;
- Intocmeste, cu suportul managerilor de departamente forecast-uri pentru costuri, ori de cate ori este nevoie;
- Acorda suport managerilor departamentelor interne la intocmirea bugetului si analizeaza corectitudinea alocarii costurilor;
- Efectueaza verificari, controale, analize si reconcilieri pentru asigurarea acuratetei datelor financiare;
- Colaboreaza cu echipe cross-departamentale pentru a intelege cerintele de business de raportare sau analiza;
- Coordoneaza proiecte departamentale si cros-departamentale, care vizeaza imbunatatirea/dezvoltarea activitatilor/proceselor specifice;
- Analizeaza jurnalele de vanzari si cumparari si intocmeste nota contabila de inchidere TVA;
- Intocmeste jurnale de corectii / realocari de costuri;
- Ofera suport in cadrul auditului de grup sau local;
- Participa la diverse sedinte cu grupul KRUK pentru spete legate de costuri, raportari etc.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate in domeniul economic;
- Certificare ACCA – in curs sau finalizat;
- Experienta anterioara in domeniul contabilitatii financiare de minim 3 ani;
- Cunostinte solide de contabilitate, legislatie in domeniul contabil si fiscal, precum si abilitati de intelegere si aplicare a controlului financiar;
- Cunostinte MS Office - in special Excel , nivel avansat ( Pivots Table, VLOOKUP, If, Count,);
- Cunostinte de Power Query &Power Pivot – reprezinta un avantaj;
- Experienta in forecasting – reprezinta un avantaj;
- Experienta in analiza rezultatelor buget vs costuri – reprezinta un avantaj;
- Capacitatea de lucra cu volume mari de date si cu termene limita;
- Abilitati de organizare a propriei activitati si prioritizare;
- Capacitatea de a lucra independent dar si in echipa, atentie la detalii si gandire analitica;
- Persoana orientata catre imbunatatirea proceselor.
Beneficii:
- Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
- Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
- Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
- Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working;
- 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
- Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe).
INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR
Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.
Descrierea companiei
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.