Financial Controller
Fresco Expert
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Profil
Candidatul de succes va avea urmatorul profil:
Candidatul de succes va avea urmatorul profil:
- Studii universitare finalizate in Contabilitate / Finante;
- Minim 3-5 ani de experienta în control financiar / audit financiar;
- Cunostinte solide in domeniul finantelor, contabilitatii si fiscalitatii;
- Cunostinte legate de principiile de afaceri si management ce implica planificarea strategica, alocarea resurselor, costuri;
- Capacitate de organizare a activitatii profesionale si planificare a timpului;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Cunostinte de Microsoft Office (mai ales Excel) si de sisteme contabile / ERP;
- Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu);
- Orientare catre rezultate și capacitatea de a răspunde rapid solicitarilor si problemelor aparute;
- Implicat si proactiv în identificarea problemelor și propunerea de soluții;
- Abilități bune de comunicare;
- Nivel ridicat de integritate personală.
Descrierea jobului
Descrierea rolului
Viitorul Financial Controller se va ocupa de toate aspectele controlului costurilor, raportării și analizei si de imbunatatirea acestora ︃︁︄︉︂︅︀︆︅într-un mod profesionist, consecvent, încrezător și transparent, va raporta catre Directorul Financiar.
Principalele responsabilitati:
Viitorul Financial Controller se va ocupa de toate aspectele controlului costurilor, raportării și analizei si de imbunatatirea acestora ︃︁︄︉︂︅︀︆︅într-un mod profesionist, consecvent, încrezător și transparent, va raporta catre Directorul Financiar.
Principalele responsabilitati:
- Responsabil de toate activitățile de inchidere a contabilității financiare la sfârșitul lunii / anului și raportarea corectă a Situațiilor Financiare (P&L, Bilanț, Cash flow);
- Asigurara controlului calității asupra tranzacțiilor financiare și raportării financiare;
- Imbunatateste procesul de intocmire si raportare Cash Flow;
- Construieste structura bugetului (indicatorii bugetari), pregateste si sprijina procesul de planificare pentru rapoartele de Buget/Forecast pe departamente;
- Construieste bugetul general prin consolidarea bugetelor departamentale;
- Verifica periodic executia bugetara prin confruntarea cu informatia financiar-contabila si cu realizat vs previzionat;
- Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia;
- Responsabil de măsurarea și revizuirea profitabilității;
- Întocmește diverse rapoarte pentru departamente din cadrul companiei cat si pentru Managementul companiei;
- Întocmește analize ad-hoc / scenarii de cost pentru a susține și crește eficiența activităților operaționale;
- Menține la zi a rapoartele CAPEX și OPEX și revizuieste regulat proiectele de economisire a costurilor;
- Responsabil de imbunatatirea activitatii curente, eficientizarea unor operatii prin adaugarea unor etape sau eliminarea activitatilor inutile sau care genereaza pierderi de timp.
Descrierea companiei
Clientul nostru
Fondata in 1992, compania Fresco Expert a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.
Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).
Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.
Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.
In acest context, clientul nostru isi propune sa consolideze echipa de financiar si a inceput un proces de recrutare si selectie pentru ocuparea pozitiei de Financial Controller.
Fondata in 1992, compania Fresco Expert a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.
Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).
Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.
Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.
In acest context, clientul nostru isi propune sa consolideze echipa de financiar si a inceput un proces de recrutare si selectie pentru ocuparea pozitiei de Financial Controller.
Publicat
24 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
23 Nov. 2024
Joburi similare
-
- 21 Nov. 2024
Finance Manager / Chief Accountant
FRANKISCHE ROMANIA SRL
Cluj-Napoca, Targu-Mures, Turda și alte 2 orașe -