Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
Studii economice finalizate, nivel licență (minimum)
Experiență profesională generală: minimum 5 ani
Experiență profesională specifică:
minimum 3 ani în gestionarea și executarea sarcinilor financiare și fiscale proprii proiectelor susținute din fonduri europene și/sau norvegiene, alte finanțări din fonduri publice
cunoașterea criteriilor de realizare a sarcinilor conform principiilor fondurilor europene și/ sau norvegiene
cunoașterea legislației și procedurilor financiar-contabile și fiscale incidente ONG-urilor și fondurilor europene
cunoașterea procedurilor financiar – contabile specifice fondurilor europene și/sau norvegiene
persoană orientată spre rezultat, riguroasă, responsabilă care deține capacități de planificare, organizare și comunicare proactivă în echipă.
Descrierea jobului
Realizează cash-flow și execuția bugetară a proiectelor în conformitate cu rigorile finanțărilor din fonduri publice, gestionează in ansamblu managementul documentației financiare a proiectului;
Întocmește cererile de rambursare, de prefinanțare și de plată în conformitate cu legislația în vigoare și cerințele finațatorului;
Colecteză de la experții proiectului și centralizează, ordonează, arhivează documente doveditoare pentru cheltuielile incluse în raportări;
Întocmește necesarul de documente justificative financiar-contabile, proprii proiectului, completează și centralizează situații financiare în corespondența cu cerințele finanțatorului, asigurănd calitatea conformă a acestora;
Realizează plăți conform necesarului proiectelor;
Realizează contabilitatea proiectului potrivit specificului organizației și cerințelor finanțatorului;
Participă la îndeplinirea procedurilor de achiziții proprii proiectelor;
Se asigură de optimizarea resurselor financiare ale proiectului, participând la realizarea proceselor necesare, inclusiv realizarea proiecțiilor bugetare pentru redistribuirea economiilor proiectelor;
Urmărește respectarea termenelor pentru decontarea plăților efectuate în cadrul proiectului;
Oferă răspuns și documente justificative la scrisorile de clarificare primite de la finanțator;
Norma de lucru: full time (există posibilitate și part-time)
Localizare: București (cu prezență fizică la birou, dar există și zile remote)
Salarizare: motivantă, însoțită și de alte beneficii, posibilitate de evoluție în carieră
Descrierea companiei
World Vision România este o fundație neguvernamentală care pune în centrul activității sale bunăstarea copilului. Suntem parte din marea familie World Vision International, prezentă în aproape 100 de țări din întreaga lume. În cei 30 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 560.000 de copii şi adulţi, în peste 500 de comunităţi din 18 judeţe. World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin.
* World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei la https://worldvision.ro/nota-de-informare-privind-prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal-in-scopul-recrutarii. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.