Candidatul Ideal
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate;
- Minim 3 ani experienta de lucru in proiecte cu finantare europeana- reprezinta un avantaj;
- Cunostinte minime MS Office (Excel, Access, Word, Power Point);
- Experienta in lucru in platforma My Smis;
- Expunere in colaborare cu institutii publice;
- Capacitate de analiza, sinteza, viziune de ansamblu asupra proiectului;
- Capacitate de asumare a responsabilitatilor;
- Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa;
- Persoana autonoma, flexibila, cu intitiativa, disciplinata;
- Sa se exprime corect verbal cat si in scris in limba romana;
- Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru;
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
Expert fonduri europene care sa elaboreze si sa implementeze proiecte de investitii finantate din fonduri private sau nerambursabile:
Expert fonduri europene care sa elaboreze si sa implementeze proiecte de investitii finantate din fonduri private sau nerambursabile:
- Evalueaza eligibilitatea proiectelor de investitii si a clientilor companiei;
- Elaboreaza cereri de finantare, plan de afaceri, alte documente prevazute in functie de cerintele din Ghidurile solicitantului;
- Răspunde la solicitările de clarificări/informații suplimentare, cerute de autorități;
- Urmareste desfasurarea proiectelor si respectarea etapelor, punctelor intermediare si termenelor stabilite in etapa de planificare;
- Identifica oportunitatile de finantare;
- Gestioneaza documentele proiectelor;
- Coordonarea unui portofoliu de proiecte;
- Intretine relatia cu beneficiarii;
- Prime de performanta;
- Mediu de lucru placut alaturi de o echipa cu perspective;
- Oportunitati de evolutie si dezvoltare profesionala;Posibilitate de dezvoltare si specializare
Descrierea companiei
Societatea activieaza in Municipiul Craiova, jud Dolj
Joburi similare