Expert achizitii publice
TEHNOPLUS MEDICAL SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare
- Experienta de lucru minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice si in elaborarea documentatiilor de atribuire
- Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice
- Cunostinte de utilizare a Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
- Limba engleza – nevel mediu/avansat
- Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint), navigare Internet
- Persoana organizata si foarte atenta la detalii, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse
Descrierea jobului
- Identificarea din catalogul electronic www.e-licitatie.ro, cât și din alte de surse de interes, a procedurilor de achiziții publice precum: ︃︁︄︄︈︇︉licitații deschise, proceduri simplificate, anunțuri de publicitate, anunțuri de consultare piață etc.
- Consultanta in elaborarea de documentatii de atribuire (fise de date si caiete de sarcini)
- Verificarea conditiilor de eligibilitate;
- Participarea la procedurile de achizitii publice pentru atribuirea de contracte de furnizare de echipamente si consumabile medicale;
- Pregatirea de documentatii pentru a participa la proceduri de achizitii publice in calitate de subcontractant, asociat sau tert sustinator,in functie de proiect;
- Pregatirea dosarelor de licitatii (elaborarea documentelor de calificare etc.);
- Cunostinte de intocmire si incarcare formular DUAE;
- Intocmirea documentelor justificative DUAE;
- Asigura suport la intocmirea documentatiei din punct de vedere tehnic
- Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificarilor in cadrul procedurilor de achizitii publice (solicitari de clarificari referitoarela documentatia de atribuire);
- Gestionarea procedurilor de achizitii aflate in derulare (elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari primite de la comisiile de evaluare, elaborarea de contestatii, documente privind prelungirea valabilitatii ofertelor si a garantiilor de participare etc.);
- Oferta suport la procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia;
- Gestionarea pozitiilor si achizitiilor directe din cadrul catalogului electronic
Beneficii:
- Mediu de lucru dinamic si profesionist;
- Salariu motivant;
- Telefon de serviciu;
- Asigurare medicală privata.
Publicat
2 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
1 Dec. 2024
Joburi similare