Specialist Achizitii / Licitatii Publice
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorie
Cunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ︇︍︇︍︆️︅︊︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎ANAP si ︇︍︇︍︆️︅︊︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎CNSC - prezinta avantaj
Cunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAP
Capacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publice
Capacitatea de prioritizare
Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii
Capacitate de analiza și sinteză
Bune abilitati de negociere
Cunostinte caracteristici produse electro-IT
Certificat expert achiziții publice -prezinta avantaj
Experiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantaj
Cunoasterea limbii engleze nivel mediu
Descrierea jobului
Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acestea
Realizarea documentatiei cerute cu privire la ︃︁︃︅︁︈︄︁︃︆︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈conditiile de ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractanta
Intocmirea si verificarea dosarului de ofertare, inainte de trimitere catre autoritatea contractanta
Gestionarea procedurilor de achizitii publice/private aflate in derulare (elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari primite de la comisiile de evaluare, elaborarea de contestatii, amanari, documente privind prelungirea valabilitatii ofertelor si a garantiilor de participare
Intocmirea garantiile de participare si trimiterea lor la contabilitate in vedere efectuarii platii
Analizarea si clarificarea documentației de atribuire (anunț, fisa de date, caiet de sarcini, formulare, model contract) si a condițiilor de participare, identificarea produselor de interes
ținerea legăturii cu instituțiile (autorități contractante, ANAP, CNSC)
Monitorizarea legislației relevante in domeniul achizițiilor publice si informarea asupra modificărilor legislative
Beneficii:
Salariu fix +bonuri de masa +bonus din vanzari
Contract de munca pe perioada nedeterminata
Training si suport pentru oferta tehnica si financiara din partea colegilor
Program de L-V in intervalul 9.00-18.00
Descrierea companiei
Cine suntem noi?
Din 1994 Flanco are o misiune: să facă viața mai ușoară și mai frumoasă oamenilor prin intermediul tehnologiei. Și cum nu există doi oameni la fel, ușorul și frumosul îmbracă la fel de multe forme precum numărul celor care ne trec pragul magazinelor. Pe toți acești oameni îi călăuzim prin mulțimea de produse, branduri și oferte pentru a le oferi soluția corectă: produsul care le face lor viața mai ușoară și mai frumoasă. Pentru că nimic nu se compară cu zâmbetul unui om fericit că are în sfârșit exact ceea ce și-a dorit. Zâmbetul care se regăsește în sigla noastră și pe care fiecare dintre noi, cei de la Flanco, dorim să-l vedem pe chipurile clienților noștri.
Iată de ce ne interesează în cel mai înalt grad cine ești tu, cel ce citește aceste cuvinte. Vrem să strângem alături de noi oameni de la care să învățăm, oameni care să învețe unii de la alții, oameni care să-și pună în valoare ceea ce îi face unici. Oameni alături de care să creștem. Oameni care să crească alături de noi.
Alatura-te echipei Flanco Smart Discounter, lucreaza alaturi de colegi pasionati de ceea ce fac si construieste o cariera de succes!
#OameniSmart in cautare de alti #OameniSmart
Flanco Retail S.A. colectează și procesează datele tale personale în conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor UE 2016/679 și legislația națională de implementare. Detalii suplimentare, precum și eventualele actualizări privind politica de prelucrare a datelor personale, pot fi consultate la adresa https://www.flanco.ro/prelucrare-date-personale-in-cadrul-procesului-de-recrutare.