Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Expert Achizitii Publice

Globexterra S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unui Expert Achizitii Publice dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre. Această poziție este disponibilă atât pentru punctul nostru de lucru din București, cât și pentru punctul de lucru din Călan (HD). Candidatul ideal va avea ocazia să își desfășoare activitatea într-un mediu dinamic și provocator, contribuind la succesul echipei noastre.

Cerințe:
  • Studii superioare în domeniul tehnic/economic/juridic
  • Experiență de minim 1 an într-o poziție similară
  • Cunoştinţe legislative în domeniul achiziţiilor publice;
  • Cunoaşterea Sistemului Electronic de Achiziţii Publice – SICAP
  • Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • Bune abilități de comunicare și relaționare
  • Capacitatea de a lucra în echipă
  • Excelente abilități de analiză și sinteză a datelor și informațiilor
  • Capacitate de a identifica soluții și de a lua decizii
  • Abilitatea de a gestiona multiple activități simultan
  • Orientare spre calitate și atenție la detalii
  • Experiență de lucru cu termene limită și rezistență la stres

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Gestionarea proceselor de achiziții publice și a licitațiilor
  • Descarcarea din SICAP si analizarea documentaţiilor de atribuire publicate în ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie
  • Verificarea criteriilor de atribuire privind îndeplinirea cerinţelor de calificare atât din punct de vedere al eligibilităţii cât şi tehnic şi pregătirea documentelor necesare (experienţa similară, experţi cheie, echipamente, certificate, atestate, recomandări necesare)
  • Completarea DUAE pentru societate
  • Elaborarea documentatiilor pentru licitatii (propuneri tehnice, propuneri financiare, întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerinţele de calificare / atribuire) conform normativelor ︁si legislatiei in domeniu;
  • Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentaţia de achiziţie publică şi încărcarea acestora în SICAP
  • Coordonarea și colaborarea cu echipele de proiect pentru a asigura respectarea termenelor și cerințelor contractuale
  • Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificare transmise de Autorităţile Contractante, pe perioada de evaluare şi încărcarea acestora in SICAP, în termenul solicitat;
  • Menţinerea unei baze de date pentru proiectele de interes conform instrucţiunilor interne.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv in functie de experienta si performanta
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală
  • Zile de concediu în funcție de vechimea în cadrul companiei.
  • Decontarea costurilor pentru ochelari de vedere.
  • Team building-uri și petreceri de sărbători.

Descrierea companiei

Incepand din anul 2014, Globexterra SRL ofera servicii integrate de elaborare studii de teren, expertizare, proiectare si consultanta pentru beneficiarii din sistemul public. De-a lungul celor 10 ani de activitate, compania noastra a elaborat peste 350 de proiecte, cele mai multe dintre ele fiind finantate din fonduri structurale.

Echipa noastra este formata din peste 40 de persoane, biroul ofera toate facilitatile si este situat intr-o zona ultracentrala, usor accesibila.

Punem foarte mult accent pe progres, pe calitatea serviciilor oferite si pe respectul reciproc.

Postul de Expert achizitii publice este deschis pentru punctul de lucru din Bucuresti si pentru punctul de lucru din Calan (HD).
Publicat 20 Iun. 2024 Reactualizat 20 Iun. 2024 Expiră 20 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.