Candidatul Ideal
Cunoştinte: operare MS Office, legislatie contabilă si fiscală;
Experienta: minim 2 ani într-o pozitie similară;
Utilizator avansat de excel
Excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza, de respectare a termenelor si de lucru în echipă;
Atentie la detalii și flexibilitate în gândire;
Persoana organizată, responsabilă, disciplinată, integră;
Cunoasterea programului ERP Charisma reprezintă un avantaj;
Engleza - nivel începător/ mediu
Descrierea jobului
Înregistrează documente în contabilitate (note contabile privind furnizorii, clienţii, registrul de bancă, registrul de casă, deconturi de cheltuieli, avansuri etc.);
Realizează controlul calitatii documentelor asigurand înregistrări corecte și complete;
Verifică documentarea dpdv legal si analiza fiscala pentru tranzactiile înregistrate în contabilitate;
Verifică jurnale de TVA, registre de casă, registre de bancă;
Ține evidența si urmarirea cheltuielilor în avans;
Alocă cheltuielile pe centre de cost;
Asigură procesarea documentelor și a tranzactiilor legate de stocuri si transmiterea rapoartelor aferente, în conformitate cu procedurile interne si legislatie;
Analizează, alocă si înregistrează cheltuielile din punct de vedere fiscal.
Este implicat/a în dezvoltarea continuă a abilităților sale tehnice și în asimilarea de informatii noi
Comunică în mod eficient cu diferitele părti implicate/ interesate si răspunde într-o manieră promptă si eficientă solicitărilor acestora.
Alte activitati:
Întocmește facturi de vanzare mijloace fixe/obiecte inventar refacturari utilitati si servicii/ ocazional;
Asigură suportul în cadrul activitatii de audit financiar anual, intern sau extern;
Participă la inventarierea anuală a patrimoniului societatii.
Beneficii:
- Mediu de lucru profesionist, alături de o echipă care ofera sprijin în realizarea activitatilor
- Posibilitati de dezvoltare profesională
- Decont transport, tichete de masă, asigurare medicală, abonament Bookster, concediu de odihnă suplimentar
Descrierea companiei
Companiile din grupul PHE oferă servicii integrate de depozitare și distributie, marketing si promovare, servicii de reglementare, servicii medicale, acces pe piață, afaceri guvernmentale pentru companii farmaceutice care au sau nu au prezența locală în această regiune, formând parteneriate pe termen lung bazate pe rezultate si angajamentul de succes.
Romastru Trading dispune de un sistem perfectionat de distributie si logistică, susținut de un ERP, o înțelegere profundă a pietei si a factorilor-cheie de acces pe piață, precum si o vastă experiență în partneriate cu mari producatori farmaceutici.