Candidatul Ideal
- minim 1-2 ani experiență într-o firmă sau departament de contabilitate;
- absolvent studii superioare în domeniul contabilității;
- experiență în gestionarea operațiunilor contabile (înregistrări contabile, reconcilierea conturilor etc.).
- experiență în procesul de întocmire și depunere declarații fiscale lunare/trimestriale constituie un avantaj;
- aptitudini operare în programul de contabilitate Smartbill Conta constituie un avantaj;
- abilități de operare a pachetului MS Office Word si Excel;
- persoană analitică, determinată să performeze în domeniu, responsabilă, punctuală, sociabilă, adaptabilă la nou și la provocari;
- capacitatea de a lucra independent și în echipă;
- atenție la detalii și capacitatea de a identifica, semnala și corecta erorile contabile;
- inițiațivă și gândire proactivă pentru automatizarea proceselor de lucru.
Descrierea jobului
- înregistrarea documentelor contabile și verificarea celor procesate în mod automat/sincronizare pentru portofoliul de firme alocat;
- verificarea și efectuarea tuturor corelațiilor contabile pentru închiderea lunară/trimestrială (balanța de verificare, jurnal vânzări/cumpărări, balanța stocurilor etc.);
- reconcilieri financiare și actualizarea periodică a acestora, în strânsă coordonare cu supervizorii;
- întocmirea rapoartelor/situațiilor personalizate solicitate de către clienți;
- oferire suport pentru solicitările primite pe e-mail de la client;
- oferire suport echipei prin analize și rapoarte specifice activității;
- efectuarea listărilor după închiderile lunare/trimestriale și arhivarea documentelor financiar-contabile pentru predarea către client – în format electronic;
- îndeplinirea altor sarcini (privind lucrările de contabilitate în lucru) alocate de supervizori.
Beneficii acordate:
- pachet salarial corelat cu experiența;
- training specific activitatii curente;
- mediu de lucru prietenos, alături de o echipă tânără la început de drum;
- posibilitate de dezvoltare profesională;
- prima de Pasti, Craciun;
- zi liberă cu ocazia zilei de naștere;
- bonusuri periodice în funcție de performanță și implicare.
Dacă ești interesat, trimite CV-ul tău la adresa de e-mail inovatto.contabilitate@gmail.com și noi vom reveni ulterior.
Hai să ne cunoaștem și să construim împreună un CONTAprenoriat de succes în cadrul proiectului INOVATTO!
Descrierea companiei
Freelanceri care își urmează pasiunea pentru contabilitate cu dăruire, implicare, emoție și valoare. Ne place zona financiar-contabilă și lucrăm cu pasiune, de aceea am creat în jurul acesteia o mică afacere, proceduri și infrastuctura necesară pentru a oferi clientilor noștri o colaborare echitabillă, atunci când iau decizia de a-și externaliza serviciile contabile. Suntem promți, orientați către tehnologie, la curent cu legislația și noutățile fiscale și mereu conectați cu clienții noștri. Activitatea noastră în cadrul proiectului INOVATTO este ghidată, încă de la bun început, de valorile în care credem cu adevărat și pe care le aplicăm în relația cu fiecare client din portofoliul nostru.
INOVATTO - firmă de contabilitate care oferă servicii financiar – contabile personalizate.