Economist
BEST ACHIZITII SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare economice de lunga durata, finalizate -LICENTA-
Experienta evidenta financiar contabila minim 5 ani.
Experienta productie.
Cunoasterea program contabilitate SAGA
Bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
Meticulozitate si acuratete
Spirit analitic,
Seriozitate
Experienta evidenta financiar contabila minim 5 ani.
Experienta productie.
Cunoasterea program contabilitate SAGA
Bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
Meticulozitate si acuratete
Spirit analitic,
Seriozitate
Descrierea jobului
Inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
Inregistrarea corecta si la zi in program a tuturor datelor de ︁︀︂︃︃︇︉︆︄contabilitate primara si gestiune contabila, facturi de furnizori interni/externi, clienti.
Urmarirea permanenta a soldului avansurilor catre personal
Urmarirea permanenta a soldului furnizorilor si clientilor companiei, punctaj periodic.
Verificarea corectitudinii introducerii datelor,
Cunoasterea procedurilor privind achizitiile intracomunitare, importuri, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente
Intocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale/anuale, obligatorii pentru bugetul statului;
Mentine relatia cu administratia financiara
Inregistreaza extrasele bancare, lei/valuta
Inregistrare si urmarire, deconturi de cheltuieli
Intocmirea evidentei contabile
Verificarea operatiunilor, jurnal vanzare, cumparare
Intocmirea balantei si bilantului;
Organizarea, gestionarea si arhivarea documentelor;
Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitate
Intocmirea de situatii si rapoarte solicitate de conducerea societatii;
Inregistrarea corecta si la zi in program a tuturor datelor de ︁︀︂︃︃︇︉︆︄contabilitate primara si gestiune contabila, facturi de furnizori interni/externi, clienti.
Urmarirea permanenta a soldului avansurilor catre personal
Urmarirea permanenta a soldului furnizorilor si clientilor companiei, punctaj periodic.
Verificarea corectitudinii introducerii datelor,
Cunoasterea procedurilor privind achizitiile intracomunitare, importuri, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente
Intocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale/anuale, obligatorii pentru bugetul statului;
Mentine relatia cu administratia financiara
Inregistreaza extrasele bancare, lei/valuta
Inregistrare si urmarire, deconturi de cheltuieli
Intocmirea evidentei contabile
Verificarea operatiunilor, jurnal vanzare, cumparare
Intocmirea balantei si bilantului;
Organizarea, gestionarea si arhivarea documentelor;
Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitate
Intocmirea de situatii si rapoarte solicitate de conducerea societatii;
Descrierea companiei
Compania BEST ACHIZITII s-a infiintat in anul 2013, avand ca obiect de activitate cod CAEN “Activitati de consultanta pentru afaceri si management”, respective servicii de consultanta in materia achizitilor publice si private, cu un vast portofoliu de clienti din Romania si din strainatate , avand o echipa de profesionisti in diverse domenii de activitate.
Publicat
16 Oct. 2024
Reactualizat
23 Oct. 2024
Expiră
15 Nov. 2024
Joburi similare