![AMROMCO Energy SRL](https://content.ejobs.ro/img/logos/1/187448.jpg)
Economist
AMROMCO Energy SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul va fi responsabil pentru gestionarea operațiunilor contabile zilnice, asigurând conformitatea cu legislația fiscală și contabilă în vigoare. De asemenea, va asigura înregistrarea corectă și completă a facturilor, stocurilor și a altor documente financiar-contabile, contribuind la menținerea unei evidențe financiare precise și la suportul deciziilor de management.
Descrierea jobului
Înregistrarea în sistemul integrat ERP a operațiunilor contabile aferente tuturor facturilor interne și externe (facturi de achiziții materiale, piese de ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈schimb și obiecte de inventar; facturi de prestări servicii și alte costuri administrative; facturi de leasing, mijloace fixe sau adăugări la mijloacele fixe), în conformitate cu legislația fiscală și contabilă în vigoare.
Trimiterea spre aprobare în sistemul integrat ERP a tuturor facturilor externe și DVI-uri.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP și trimiterea spre aprobare a facturilor proforme pentru realizarea plăților în avans.
Urmărirea și închiderea avansurilor în sistemul integrat ERP la final de lună. Aplicarea proformelor la facturi finale și închiderea avansurilor.
Corelarea tuturor facturilor primite prin E-factura cu documentele anexe, conform procedurilor interne și legislației fiscale și contabile în vigoare.
Verificarea conturilor contabile cu balanța și întocmirea componențelor de sold.
Înregistrarea în modul de facturi și Microsoft Excel a recepțiilor și consumurilor de obiecte de inventar din deconturi și facturi.
Calcularea și înregistrarea estimărilor contabile (accrual).
Întocmirea confirmărilor de solduri și conciliere cu furnizori.
Înregistrarea lunară în sistem a notelor contabile aferente TVA-ului neexigibil.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP a notelor de Intrare-Recepție aferente intrărilor de materiale, piese de schimb și obiecte de inventar.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP a transferurilor de material și piese de schimb între subunități, în baza avizelor de însoțire marfă primite de la Depozit.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP a bonurilor de consum aferente ieșirilor de materiale, piese de schimb și obiecte de inventar.
Monitorizarea și reconcilierea stocurilor în cadrul închiderilor lunare, asigurând acuratețea înregistrărilor și raportărilor.
Multiplicarea facturilor și bonurilor de consum pentru operațiunile derulate cu partenerul asocierii și arhivarea documentelor.
Oferirea informațiilor solicitate pe linie ierarhică superioară privind înregistrările contabile efectuate.
Asigurarea confidențialității datelor la care are acces.
Respectarea codurilor și procedurilor interne proprii societății sau la care aceasta a aderat.
Respectarea Regulamentului de Ordine Interioară și a regulilor de Protecția Muncii și PSI.
Trimiterea spre aprobare în sistemul integrat ERP a tuturor facturilor externe și DVI-uri.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP și trimiterea spre aprobare a facturilor proforme pentru realizarea plăților în avans.
Urmărirea și închiderea avansurilor în sistemul integrat ERP la final de lună. Aplicarea proformelor la facturi finale și închiderea avansurilor.
Corelarea tuturor facturilor primite prin E-factura cu documentele anexe, conform procedurilor interne și legislației fiscale și contabile în vigoare.
Verificarea conturilor contabile cu balanța și întocmirea componențelor de sold.
Înregistrarea în modul de facturi și Microsoft Excel a recepțiilor și consumurilor de obiecte de inventar din deconturi și facturi.
Calcularea și înregistrarea estimărilor contabile (accrual).
Întocmirea confirmărilor de solduri și conciliere cu furnizori.
Înregistrarea lunară în sistem a notelor contabile aferente TVA-ului neexigibil.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP a notelor de Intrare-Recepție aferente intrărilor de materiale, piese de schimb și obiecte de inventar.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP a transferurilor de material și piese de schimb între subunități, în baza avizelor de însoțire marfă primite de la Depozit.
Înregistrarea în sistemul integrat ERP a bonurilor de consum aferente ieșirilor de materiale, piese de schimb și obiecte de inventar.
Monitorizarea și reconcilierea stocurilor în cadrul închiderilor lunare, asigurând acuratețea înregistrărilor și raportărilor.
Multiplicarea facturilor și bonurilor de consum pentru operațiunile derulate cu partenerul asocierii și arhivarea documentelor.
Oferirea informațiilor solicitate pe linie ierarhică superioară privind înregistrările contabile efectuate.
Asigurarea confidențialității datelor la care are acces.
Respectarea codurilor și procedurilor interne proprii societății sau la care aceasta a aderat.
Respectarea Regulamentului de Ordine Interioară și a regulilor de Protecția Muncii și PSI.
Publicat
5 Iun. 2024
Reactualizat
29 Iun. 2024
Expiră
5 Iul. 2024
Joburi similare