Director Administrativ
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
- Diplomă de licență în Administrarea Afacerilor, Management sau un domeniu similar (diploma de masterat este preferată).
- Experiență dovedită (peste 5 ani) într-un rol administrativ sau managerial, de preferat într-un mediu dinamic.
- Abilități puternice de leadership și management al echipei, cu capacitatea de a motiva și dezvolta angajații.
- Excelente abilități organizatorice, de comunicare și de rezolvare a problemelor.
- Cunoștințe solide în domeniul financiar și experiență în gestionarea bugetelor.
- Competență în Microsoft Office Suite și familiarizare cu software-ul administrativ.
- Capacitatea de a lucra independent, de a gestiona multiple sarcini și de a lua decizii într-un mediu rapid.
- Disponibilitate de a se deplasa pe o rază de 200 km de Timișoara, după necesități.
Descrierea jobului
- Supravegherea și gestionarea tuturor funcțiilor administrative, asigurând eficiență și alinierea la obiectivele companiei.
- Dezvoltarea și implementarea politicilor ︃︁︅︂︂︅︁︇︇și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor și îmbunătățirea productivității.
- Supervizarea și coordonarea echipei administrative, oferind îndrumare, mentorat și suport pentru a asigura performanța ridicată.
- Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura o comunicare eficientă și armonie operațională în cadrul organizației.
- Gestionarea bugetelor de birou, negocierea contractelor cu furnizorii și supervizarea achizițiilor de materiale și servicii necesare.
- Asigurarea conformității cu politicile companiei și reglementările guvernamentale.
- Planificarea și gestionarea proiectelor administrative, asigurând executarea lor în timp util și eficient din punct de vedere al costurilor.
- Susținerea managementului executiv în planificarea strategică, dezvoltarea organizațională și proiecte speciale.
Descrierea companiei
Senneville ți se prezintă după mai bine de 20 de ani de activitate. Din 1993 și până astăzi, am trecut de la o afacere clasică de familie la o înfățișare spectaculoasă și produse pe măsură! Cum? Prin retehnologizare și rebranding. Senneville dezvoltă cu succes conceptul premium-accesibil, alături de sub-brandul Senneville Events, și oferă unui segment extins de public produse de patiserie și cofetărie la standarde ridicate.
În Timișoara suntem Senneville x 4: locațiile noastre amplasate strategic și amenajate modern sunt vizitate în fiecare zi de iubitorii de bunătăți.
Suntem încântați că îi putem număra între clienții noștri pe distinșii membri ai Casei Regale a României. Avem onoarea de a livra constant produse de panificație, patiserie și cofetărie atât la vizitele Familiei Regale în Timișoara, cât și la reședința din Săvârșin și la evenimente speciale.