Manager Executiv Pascani
NextGen Communications
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
Experienta in management de minim 3 ani;
Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor;
Cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint
Permis de conducere obligatoriu - cat. B;
Studii superioare;
Experienta in management de minim 3 ani;
Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor;
Cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint
Permis de conducere obligatoriu - cat. B;
Studii superioare;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Implementarea politicilor de business si comerciale ale companie la nivel local;
Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a business-ului in pietele ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂in care compania activeaza;
Realizarea obiectivele de business lunare, trimestriale si anuale stabilite de conducerea companiei;
Recrutarea si formarea echipei la nivel local cat si evaluarea in mod continuu a performantei;
Analizeaza periodic realizarile echipei la nivel local si propune noi actiuni si proiecte in vederea cresterii business-ului;
Coordonează şi controlează activitatea departamentelor din subordine;
Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control stabilite de catre companie;
Asigura acuratetea rapoartelor si respectarea procedurilor interne;
Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale;
Oferim:
Training și posibilitate de promovare in cadrul companiei.
Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila anuala in functie de performanta).
Masina de serviciu, telefon și laptop.
Implementarea politicilor de business si comerciale ale companie la nivel local;
Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a business-ului in pietele ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂in care compania activeaza;
Realizarea obiectivele de business lunare, trimestriale si anuale stabilite de conducerea companiei;
Recrutarea si formarea echipei la nivel local cat si evaluarea in mod continuu a performantei;
Analizeaza periodic realizarile echipei la nivel local si propune noi actiuni si proiecte in vederea cresterii business-ului;
Coordonează şi controlează activitatea departamentelor din subordine;
Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control stabilite de catre companie;
Asigura acuratetea rapoartelor si respectarea procedurilor interne;
Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale;
Oferim:
Training și posibilitate de promovare in cadrul companiei.
Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila anuala in functie de performanta).
Masina de serviciu, telefon și laptop.
Descrierea companiei
NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.
Compania, societate cu raspundere limitata detinuta in procent de 100% de Orange Romania, a fost creată la sfârșitul anului 2008 cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive. Incepand cu 2015, NextGen conecteaza peste 200,000 abonati cu peste 320,000 servicii la lumea digitala, oferind unele dintre cele mai avantajoase propuneri de pe piata.
Echipa noastra isi doreste un nou coleg care sa ne sustina in actiunile noastre in ceea ve priveste managementul operatiunilor din Pascani.
O experienta pe masura, optimism si atitudine proactiva impreuna cu suportul si experienta echipei noastre, va pot pune in valoare calitatile in cadrul companiei noastre.
Daca ai spirit de echipa, initiativa, esti intreprinzator si atent la detalii, atunci te asteptam.
Compania, societate cu raspundere limitata detinuta in procent de 100% de Orange Romania, a fost creată la sfârșitul anului 2008 cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive. Incepand cu 2015, NextGen conecteaza peste 200,000 abonati cu peste 320,000 servicii la lumea digitala, oferind unele dintre cele mai avantajoase propuneri de pe piata.
Echipa noastra isi doreste un nou coleg care sa ne sustina in actiunile noastre in ceea ve priveste managementul operatiunilor din Pascani.
O experienta pe masura, optimism si atitudine proactiva impreuna cu suportul si experienta echipei noastre, va pot pune in valoare calitatile in cadrul companiei noastre.
Daca ai spirit de echipa, initiativa, esti intreprinzator si atent la detalii, atunci te asteptam.
Publicat
5 Nov. 2024
Reactualizat
5 Nov. 2024
Expiră
5 Dec. 2024
Joburi similare