Customer Support Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență in call center
- Cunoașterea limbilor engleză și ucraineană reprezintă un avantaj;
- Abilități de comunicare solide, responsabilitate, rezistență la stres, amabilitate
- Cunostinte operare PC
Descrierea jobului
- Vei procesa apelurile primite, oferind clienților informații complete și răspunsuri la întrebările lor.
- Rolul tău va implica oferirea ︁︀︂︃︃︇︉︆︄de sfaturi profesionale despre produsele și serviciile noastre pentru a ajuta clienții să găsească cele mai bune soluții.
- Vei sprijini clienții în rezolvarea oricăror probleme sau nelămuriri, prioritizând mereu nevoile lor.
- Toate solicitările și problemele clienților vor fi documentate în sistemul nostru de gestionare a relațiilor cu clienții pentru a ne ajuta să îmbunătățim serviciul.
- Vei gestiona reclamațiile și neînțelegerile, menținând o imagine pozitivă a companiei și asigurând un nivel ridicat de satisfacție a clienților.
- Informarea clienților despre promoții este o parte importantă a rolului tău, îmbunătățindu-le experiența.
- Abilitatea de a interacționa cu alte echipe va ajuta la rezolvarea promptă a solicitărilor complexe.
- Vei pregăti rapoarte despre apeluri și solicitări, contribuind la urmărirea rezultatelor și îmbunătățirea proceselor.
- Vei învăța continuu despre produsele și serviciile noastre și vei participa la traininguri pentru a îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Beneficii:
- Salariu fix;
- Tichete de masă în valoare de 30lei/zi;
- Abonament medical privat la Regina Maria;
- Oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul companiei;
- Program lucru hybrid: 4 zile de la birou, 1 zi home office;
- Birou cu acces facil la toate mijloacele de transport în comun – Pipera.
Descrierea companiei
„Aurora Multimarket" este lider pe piața ucraineană de retail pe segmentul magazinelor Dollar & Variety.
„Aurora Multimarket" a crescut pe principiile unei culturi progresive și transparente care creează un mediu eficient din punct de vedere operațional similar companiilor de tehnologie, care distinge Compania de „comercianți tradiționali”.
Accentul pus pe excelența operațională și obsesia de a oferi cea mai bună valoare clienților au permis lanțului să crească rapid, extinzând numărul de magazine de peste 10 ori în șase ani, atingând pragul de 1.500 de magazine până în iulie 2024.
Potrivit Colliers ExCEEDING Borders Retail Report 2021, "Aurora Multimarket" este unul dintre cei mai mari trei discounteri din punct de vedere al numărului de magazine nealimentare din Europa Centrală și de Est. Compania este condusă de un co-fondator, iar în 2021, Horizon Capital, un fond internațional de top cu peste 1,5 miliarde USD de investiții directe gestionate, s-a alăturat acționarilor companiei.