Customer Support Specialist with German
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Bachelor’s degree;
- Fluency in English and German (at least B2 level);
- Customer support or invoicing experience;
- Problem solving skills and customer-oriented approach;
- Team-worker attitude and proactivity;
- Analytical skills;
Descrierea jobului
Management of contracts / prices / commercial conditions:
- Correct and ︁︀︈︈︈︈︁︉︂timely setting of manual prices and commercial conditions based on contracts and information from the Key Account Manager;
- Verification of contracts, price accuracy and commercial conditions;
- Creation of customers and suppliers accounts;
- Ensure correct execution of the contract.
Invoicing:
- Collection and analyzing the necessary data for the preparation of invoices, for all revenue streams;
- Calculation and validation of invoices at the expected deadlines (billing calendar);
- Management of vehicle inflows exits and transfers to ensure the correct updating of the customer's fleet;
- Issuing corrective documents and resolution of anomalies;
- Dealing with value complaints received from customers and service providers;
- Compliance with financial transaction rules;
- Issuing reports requested by partners, customers, service providers, managers, according to the data agreed in the operational calendars or ad hoc requests.
Descrierea companiei
Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).
ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.
De unde vin succesul și ideile? Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.
Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.
Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine. De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului. Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.
https://jobs.michelin.ro/
-
-
- 5 Nov. 2024
Customer Support Agent – French (Work from Office)
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.R.L.
București4400 RON net / lună