Customer Support Specialist - Alătură-te Echipei Noastre!
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
- Cunoștințe tehnice solide privind soluții software și hardware utilizate în HoReCa.
- Experiență anterioară în gestionarea relațiilor cu ︁︀︂︃︃︉︆︆︄clienții, preferabil în domeniul IT sau HoReCa.
- Înțelegere de bază a contabilității primare.
- Absolvent/ă sau student/ă în curs de finalizare a studiilor superioare (profil tehnic preferat).
- Abilități organizatorice și de multitasking, capacitatea de a gestiona mai multe solicitări simultan
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (scris și vorbit).
- Abilități de colaborare eficientă în echipă.
- Orientare către clienți, amabilitate și profesionalism.
- Permis de conducere categoria B.
- Implementarea soluțiilor software, atât de la distanță, cât și on-site.
- Asistență tehnică și service pentru clienți, prin telefon, online și la sediul acestora.
- Rezolvarea incidentelor și problemelor tehnice apărute la clienți.
- Actualizarea bazei de date cu informațiile clienților și menținerea acesteia la zi.
- Implementarea periodică a actualizărilor software pentru clienți.
- Efectuarea operațiunilor de mentenanță pentru echipamentele hardware ale clienților.
Descrierea companiei
La Expressoft Technology, ne propunem să îmbunătățim calitatea vieții oamenilor și comunităților prin dezvoltarea de soluții inovatoare. De peste 20 de ani suntem lideri în industria HoReCa, oferind soluții software și hardware complete, împreună cu suport dedicat 24/7.
Suntem o echipă dinamică și în continuă creștere, iar tu poți face parte din această poveste de succes! Așteptăm cu nerăbdare să faci primul pas în cariera ta alături de noi!