Customer Support – Rm Valcea
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Avem nevoie:
• Să fii o persoană deschisă, calmă, responsabilă și punctuală;
• Să ai abilități excelente de comunicare, cu claritate în exprimare și ascultare activă;
• Să știi să te adaptezi la diverse tipologii dе oameni și sarcini;
• Să-ți placă să lucrezi atât în echipă, cât și individual;
• Să ai cunoștințe PC și viteză de scriere, pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre;
• Să ai deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta;
• Să ai disponibilitate de a lucra 2 zile pe săptămână de la sediul nostru din Rm. Vâlcea.
Descrierea jobului
• Vei oferi suport telefonic și pe email pentru clienții unui lanț de magazine cunoscut din domeniul ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄retail, gestionând aspecte legate de produsele cumpărate, prețurile de la raft, bonurile emise, programul de lucru al magazinului, personalul magazinului, cardurile de fidelitate, comenzile online etc.;
• Vei desfășura și activitate de back-office, actualizând statusuri și completând informații în baza de date;
• Vei participa la training-uri de specialitate care să te ajute să înveți și să te dezvolți.
Ce iți oferim?
• Contract pe o perioadă nedeterminată;
• Program de lucru: 5 zile pe săptămână, inclusiv weekenduri (cu zile libere compensatorii). Turele sunt de 8 ore pe zi și se organizează prin rotație, în intervalul 08:00 – 22:00.
• Pachet salarial corelat cu rezultatele individuale, salariu fix, tichete de masă, bonusuri lunare de performanță;
• Abonament medical la clinica Regina Maria;
• Acces nelimitat la biblioteca Bookster;
• Acces în platforma 7card;
• Concursuri interne cu premii financiare și non-financiare;
• Training de start-up plătit și training-uri de dezvoltare profesională;
• Suport permanent în activitate;
• Posibilități reale de creștere profesională în cadrul companiei.
Dacă ești interesat/ă să începem un drum împreună și consideri că îndeplinești cerințele menționate mai sus, te încurajăm să aplici. Hai să ne cunoaștem mai bine!
Descrierea companiei
Salutare si bine ai venit la Valoris! Daca ar fi sa ne descriem in trei cuvinte, am spune asa: deschisi, ambitiosi, profesionisti.
Istoric
Companie cu capital 100% romanesc, Valoris activeaza pe piata locala si internationala a serviciilor de outsourcing de 17 ani. Cu peste 550 de profestionisti si doua sedii operationale in Bucuresti si Ramnicu Valcea, am adunat la Valoris sute de povesti de succes. Ne mandrim cu o echipa unita care este pregatita sa te intampine cu bratele deschise.
Experienta Valoris
Punem accent pe dezvoltare, de aceea inca din primele saptamani iti vom cere feedback legat de activitatea ta la Valoris. Managerii si colegii iti vor oferi mereu suportul de care ai nevoie si vei avea satisfactia ca ai contribuit la rezultatele echipei.
Iti oferim traininguri de specializare si posibilitati de promovare, astfel incat sa ai mereu motive sa iti doresti mai mult. Nu trebuie sa iti faci griji daca esti la inceput de cariera, aici este locul in care vei invata cum sa iti pui in evidenta abilitatile si vei dobandi altele noi. Vei invata zilnic ceva nou, vei participa la concursuri si competitii interne si vei evolua.
Vino in echipa Valoris!
-
- 17 Oct. 2024
Customer Support Agent – French (Work from Office)
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.R.L.
București4400 RON net / lună